Pasak jų, šiemet „Google“ paieškos sistemoje L. Del Rey buvo ieškota daugiau nei 722 mln. kartų. Nors 2011 metais L. Del Rey į „Google“ sudaromą populiariausiųjų penkiasdešimtuką nepateko, šiemet ji „šovė“ į pirmąją vietą ir ryškia persvara aplenkė tokias žvaigždes kaip šiemet 2-oje vietoje likusią Rihanną (508 mln. kartų), 3-ią vietą užėmusią Cher (398 mln. kartų), 4-oje vietoje likusią Lady Gagą (388 mln. kartų), Britney Spears, Adelę, Madonną, Taylor Swift, Jennifer Lopez, Katy Pery, Beyonce, Shakirą, Kim Kardashian, Avril Lavigne ir kitas.
Pasak „Google“ atstovų, tokie netikėti pirmosios vietos rezultatai nustebino net juos pačius, mat, niekas negalėjo tikėtis, jog vos kiek daugiau nei prieš metus į plačiuosius vandenis išplaukusi L. Del Rey iškops į pirmąją vietą, tačiau ji tai padarė didžiule, neginčijama persvara.
L. Del Rey išgarsėjo 2011 metais visam pasauliui pristačiusi hitu tapusią dainą „Video Games“. Per savo kol kas dar neilgą, bet stulbinančiai sėkmingą karjerą L. Del Rey jau spėjo susižerti ne vieną svarų apdovanojimą, o neseniai praūžusiuose MTV Europos muzikos apdovanojimuose triumfavo Geriausios alternatyvios atlikėjos kategorijoje. Tačiau jos arkliukas ne tik vokalas, savita dainavimo maniera, bet ir išskirtinė išvaizda.
2012 metų pradžioje mergina pasirašė kontraktą su viena garsiausių pasaulio modelių agentūrų „Next Model Management“ ir tapo garsaus drabužių tinklo „H & M” bei prabangaus sportinio automobilio „Jaguar F-Type“ reklamos veidu. Be to, šių metų rugsėjo pradžioje vykusiuose iškilminguose populiariausio pasaulyje vyrams skirto žurnalo GQ apdovanojimuose Lana Del Rey buvo išrinkta Metų moterimi.