„Eurovizijos“ nacionalinė atranka – žiūrimiausia šeštadienio visos šeimos laida

„Eurovizijos“ nacionalinės atrankos gerbėjų gretos ir toliau auga. Pastarojo savaitgalio reitingai parodė, kad LRT transliuojamą muzikinį konkursą jau galima pavadinti pačia žiūrimiausia šeštadienio vakaro laida.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-01-16 16:13, atnaujinta 2018-02-17 11:06

LRT bei prodiuserių kompanijų „Videometra“ ir „TymDrym“ rengiama „Eurovizijos“ nacionalinė atranka praėjusio šeštadienio vakarą sulaukė itin didelio žiūrovų susidomėjimo. Šalies televizijų reitingų lentelėje ši laida tapo absoliučia vakaro lydere bendroje amžiaus grupėje.

Žiūrėdami LRT, vakarą su šeima leido 6,1 proc. žiūrovų. Artimiausių konkurentų analogišku laiku (nuo 21 iki 23 val.) pasiūlytus filmus – „Parduotuvių maniakės išpažintis“ ir „Vyrai juodais drabužiais 2“ žiūrėti rinkosi šiek tiek mažesnė auditorija – 5,2 ir 5,6 proc.

Nacionalines „Eurovizijos“ atrankas kiekvieną savaitę stebi ir savo favoritus palaiko vis daugiau žiūrovų. Nuo pirmosios laidos muzikinio konkurso žiūrimumas tendencingai augo ir per keturias savaites pakilo 2,2 proc.

Praėjusį šeštadienį pasibaigė antrasis nacionalinio konkurso atrankų etapas ir prasidėjo specialiai „Eurovizijai“ parašytų dainų perklausos. Šame etape kovą tęsia Vaidas Baumila, Vilija Matačiūnaitė, Justinas Lapatinskas, Mia, Martynas Kavaliauskas, Ieva Zasimauskaitė, Monika Linkytė ir merginų duetas „Vig Roses“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.