Naujas „Sel“ lyderio Egidijaus Dragūno reklaminis žaidimas

Šią savaitę pasirodė pirmoji „Sel“ lyderio Egidijaus Dragūno sukurta trumpa daina, kurios tekstą pasiūlė „Coca-Cola“ gerbėjas. Šią vasarą kiekvienas muzikos mylėtojas turi galimybę tapti dainų kūrėju – prasidėjo naujas „Coca-Cola“ kampanijos „Pasakyk tai su daina“ projektas „Tapk dainos kūrėju“. Projekto metu dalyvių pasiūlytus ir konkurse atrinktus tekstus E. Dragūnas pavers 4 trumpomis dainomis.

Egidijus Dragūnas.<br>M.Patašiaus nuotr.
Egidijus Dragūnas.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 13, 2014, 2:07 PM, atnaujinta Jan 27, 2018, 10:45 PM

„Muzika yra galingas bendravimo būdas, joje užkoduotas emocijas supranta ir jaučia visi, nepaisant to, kokia kalba jie kalba ar kurioje pasaulio dalyje gyvena. „Pasakyk tai su daina“ kampanija „Coca-Cola“ skatina bendrauti tarpusavyje dainų žodžiais ir suteikti bendravimui didesnį emocinį užtaisą. Nuskaičius produktų etiketėse esančius QR kodus galima pasirinkti jausmus atitinkantį trumpą muzikinį kūrinį ir pasidalinti juo su kitais. O tie, kurių emocijoms išreikšti neužteks jau sukurtų muzikinių žinučių, gali siūlyti savo tekstus. Juos trumpomis dainomis pavers „Sel“,” – pasakoja „Coca-Cola“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė.

Projektas „Tapk dainos kūrėju“ truks iki rugpjūčio 17 d. ir vyks kampanijos internetinėje svetainėje bei socialiniame tinkle „Facebook“. Dalyvauti gali visi norintys ir turintys ką pasakyti muzikos mylėtojai: sugalvotą tekstą užtenka pasiūlyti svetainėje pasakyktaisudaina.lt ir kiekvieną savaitę 5 atrinktos geriausios žinutės skelbiamos „Coca-Cola“ „Facebook“ paskyroje. Čia daugiausiai populiarumo susilaukęs tekstas pripažįstamas savaitės nugalėtoju ir būtent šią žinutę Egidijus Dragūnas įrašų studijoje paverčia trumpu muzikos kūriniu.

„Pasakyk tai su daina“ kampanija tuo pačiu metu vyksta Baltijos šalyse bei centrinėje ir Pietų Europoje. Jos metu buteliukų ir skardinių etiketėse „Coca-Cola“ logotipas pakeičiamas populiarių dainų tekstų ištraukomis. Ši kampanija tęsia sėkmingą praėjusios vasaros „Dalinkis Coca-Cola“ kampaniją, kai pakuočių etiketėse vietoje logotipo atsirado populiariausi lietuviški vardai.

Rinkdama dainas etiketėms, „Coca-Cola“ suskirstė jas į tokias temas: meilė, draugai, šventė, vakarėlis, mokykla, vasara, džiaugsmas, judėjimas. Dainos šiose kategorijose varijuoja nuo klasika tapusių The Black Eyed Peas „I gotta feeling“ ar Gloria Gaynor „I will survive“ iki šiuo metu populiarių dainų, tokių kaip Avicii „Hey Brother“ ar Taylor Swift „I knew you were trouble“.

Šios kampanijos metu vartotojai taip pat turės galimybę susikurti asmenines „Coca-Cola“ skardines su jiems patinkančių dainų ištraukomis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.