„Anties“, L. Somovo ir Jazzu hitas jau šturmuoja „topus“

A.Kaušpėdo ir Jazzu duetas rado kelią į klausytojų širdis.<br>R.Šeškaičio nuotr.
A.Kaušpėdo ir Jazzu duetas rado kelią į klausytojų širdis.<br>R.Šeškaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 16, 2014, 11:19 AM, atnaujinta Jan 19, 2018, 2:13 AM

Interneto muzikos gigantas „iTunes“ nuo gruodžio pradžios savo lankytojams teikė galimybę iš anksto užsisakyti naują „Anties“, Leono Somovo ir Jazzu hitą „Nauji metai“. Nuo šiandien ši daina išleista oficialiai ir iškart tapo pačiu perkamiausiu „iTunes“ kūriniu Lietuvoje.

Lapkričio pabaigoje atskleistas „Anties“ ir L.Somovo su Jazzu duetas yra vienas labiausiai intriguojančių Lietuvos populiariosios muzikos istorijoje. Svetainėse „Soundcloud“ ir „YouTube“ paskelbta daina „Nauji metai“ akimirksniu tapo interneto hitu. Londone ir Vilniuje filmuotas šios dainos vaizdo klipas „YouTube“ jau peržiūrėtas per 700 000 kartų.

Gruodį daina sėkmingai debiutavo Lietuvos radijo stočių „topuose" ir jau gali vadintis didžiausiu „Anties“ hitu po grupės atsikūrimo 2007-aisiais. Gyvai „Nauji metai“ nuskambės artėjančiame „Anties“ trisdešimtmečio ture, kuris šį šeštadienį prasideda Šiauliuose.

Praėjusį mėnesį „iTunes“ savo asortimente išskyrė naująjį „Biplan“ albumą „Visi keliai veda prie jūros“, kuris taip pat tapo vienu perkamiausiu lietuviškų albumų šioje parduotuvėje.

Dainos klipas:

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.