Jurgis Didžiulis uždarbiu dalinsis su talentingais kūrėjais

Per pusę – taip atlikėjas Jurgis Didžiulis žada dalintis gautą uždarbį su kūrėjais, perdariusiais naujausio jo albumo „Intro/Extro“ dainas ar jų dalis. Pirmą kartą Lietuvoje skelbiamas remiksų konkursas, kuriame profesionalai bei mėgėjai turės galimybę improvizuoti ir savaip perteikti Jurgio Didžiulio kūrybą, o trijų laimingųjų kūriniai atsidurs radijo eteryje.

J.Didžiulis nusprendė surengti neįprastą konkursą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
J.Didžiulis nusprendė surengti neįprastą konkursą.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-02-20 16:33, atnaujinta 2018-01-07 03:49

„Albumas „Intro/Extro“ yra nekomercinis, jo dainos nėra pritaikytos radijo stotims. Tai eksperimentas, kuriuo bandysime parodyti, jog muzika bei jos platinimo modelis gali būti vertinami ne vien pinigine išraiška. Šiuo konkursu noriu suteikti progą komercializuoti dalį dainų ar jų ištraukas– sukurti jų remiksus, kurie atsidurtų radijo eteryje. Konkursą pavadinau 50/50, nes visus uždirbtus pinigus su naujų kūrinių autoriais pasidalintume per pusę“, – idėją aiškina atlikėjas J.Didžiulis. Remiksų konkurse kviečiami dalyvauti profesionalai ar mėgėjai, neabejingi kūrybai ir gerai muzikai. Specialioje paskyroje „Soundcloud“ platformoje tereikia pasirinkti vieną iš dainų ir ją savaip perdaryti. Kovo 13 dieną Jurgis išrinks tris, jo manymu, geriausias versijas. Konkurso nugalėtojų remiksai pasieks radijo eterį, o uždarbis, gautas už transliacijas, bus padalintas 50/50 principu – Jurgiui ir remikso autoriui lygiomis dalimis.

Šis konkursas – tai Jurgio albumo „Intro/Extro“ viešinimo kampanijos dalis, kurią vainikuos įspūdingas šviesų ir garso šou kovo 6 dieną Vilniaus menų fabrike „Loftas“. Albumo pristatymas taps visuomeninių ryšių puota, kurioje susitiks prie projekto prisidėję savanoriai, pramogų pasaulio žvaigždės bei Jurgio draugai, palaikantys pirmą kartą Lietuvoje vystomą idėją. Koncerto vertę kurs žmonės, už bilietą mokėdami tiek, kiek jiems atrodo verta, ar prisidėdami savo veiksmais bei idėjomis renginio metu ir ateityje.

„Intro/Extro“ yra nekomercinis albumas, kurio tikslas yra ne uždirbti, bet dalintis – paveikti visuomenę, iškeliant visuomeninių ryšių svarbą ir bendradarbiavimą. „Creative Common“ licencija leidžia albumo kūrinius naudoti kūrybiniais, nekomerciniais tikslais, o autorius už juos negauna jokio uždarbio. Klausytojams paliekama teisė jį įsigyti, skiriant pinigų ar prisidedant bet kokias nematerialiniais mainais.

J.Didžiulio kvietimas dalyvauti konkurse:

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.