Kitaip tariant, iš įdomios ir perspektyvios atlikėjos virto superžvaigžde, mėgstama britų princo Williamo (dainavo jo vestuvėse) ir JAV prezidento Baracko Obamos. Kai taip sekasi, pokyčiai neišvengiami – todėl trečiasis Ellie albumas „Delirium“ yra ne toks, kokio iš jos buvo galima tikėtis.
Nėra ginčų, anksčiau Ellie dainavo popmuziką, bet turinčią keistenybių – folko atspindžių, neįprastų ritmų, eksperimentų. Dabar visa tai baigėsi – „Delirium“, pradedant gana erotišku viršeliu ir baigiant pačiomis dainomis, kvepia noru uždirbti visus įmanomus pinigus ir sukurti kuo daugiau žmonių priimtiną, saldų produktą.
To neslepia ir pati Ellie (išskyrus dalį apie pinigus) – neva tiesiog norėjo pasižiūrėti, kas bus, jei dainuos tai, kas dabar labai populiaru ir madinga. Pajėgos rimtos – albumą sukurti padėjo populiariausias pasaulio dainų autorius Maxas Martinas, „OneRepublic“ lyderis Ryanas Tedderis, su Adele dirbantis kompozitorius Gregas Kurstinas, skandinavų popžvaigždė Tove Lo ir daug kitų brangių prodiuserių.
Rezultatas? Valanda muzikos, kurioje dominuoja šokių ritmai. Šiek tiek ramesnių kūrinių yra tik pora – tarp jų ir filme „50 pilkų atspalvių“ skambėjusi puiki daina „Love Me Like You Do“. Nieko įspūdingiau už ją čia nėra – tokios dainos kaip „Keep On Dancing“ ar jau išpopuliarėjusi „On My Mind“ yra tiesiog cukriniai dabartinės popmuzikos šablonai, pervirškinti dešimčių kitų atlikėjų, nuo Arianos Grande iki Miley Cyrus.
Albumas, sukelsiantis piktdžiugos tiems, kurie tvirtina, kad visa popmuzika dabar skamba vienodai. „Delirium“ tikrai gundo sutikti, kad taip ir yra. Kai savitumas aukojamas dėl sėkmės formulės – liūdna. Kita vertus, galbūt talentingai (nors ir ne paties stipriausio balso) britei iš tiesų tai – tik eksperimentas, o po poros metų ji sugrįš su daug įdomesnėmis idėjomis. Viltis miršta paskutinė.
Įvertinimas – 6 iš 10. E.Goulding klipas „Something In The Way You Move“: