Naujausias šios daug ir įvairių gabumų turinčios jaunos moters projektas – Jungtinėse Valstijose įrašytas albumas „The Goddess“, pristatytas ir koncertu Lietuvoje. Sanskrito vardu Amiya dabar save vadinanti Andrė jį įrašė su vokiečiu Jensu Gadu, kuris anksčiau buvo vienas garsaus muzikinio projekto „Enigma“ prodiuserių.
Tie, kurie domėjosi jos džiazo eksperimentais, bus nustebę – tai, kas skamba „The Goddess“, nuo ankstesnių A.Pabarčiūtės projektų smarkiai skiriasi. Albumo prodiuseris nė nebando bėgti nuo savęs, todėl šie vienuolika kūrinių – subtili, melodinga, svaigia nuotaika apgaubianti elektroninė muzika, nelabai nutolusi nuo milijonus klausytojų sužavėjusios „Enigma“ kūrybos. Panaši net ir Andrės šnabždesiu, kuris prieš 25 metus buvo ankstyvųjų „Enigma“ įrašų vizitinė kortelė.
Kai deklamavimas pereina į dainavimą, atsiskleidžia daug A.Pabarčiūtės balso spalvų, nuo rytietiško folkloro maniera atliekamų raudų iki švelnių, liūliuojančių natų. Išskyrus paskutinį kūrinį „She Is Ecstasy“, tai – muzika, tobulai tinkama klausytis užmerktomis akimis, susisupus į chalatą, pavyzdžiui, po masažo.
Anglų kalba sukurti tekstai – apie moters vaidmenį pasaulyje. Daugiausia – filosofiški, bet yra ir tokių, nuo kurių rausta skruostai. „Tu glostai mano šlaunų vidinę pusę, artindamasis prie mano meilės sodo. Mano akys – pilnos ašarų. Maldauju tave įeiti į mano vidinę šventovę“, – kūrinyje „Intimacy“ dėsto A.Pabarčiūtė. Puikiai suprasdama, kad šiek tiek pikantiškumo popmuzikoje dar niekam nepakenkė, kad ir kokį mistišką ar dvasingą įvaizdį stengiesi sukurti.
Įvertinimas – 8 iš 10.
Titulinis albumo kūrinys „The Goddess“: