„Dėl nepalankių orų vandens pramogoms maudymosi kostiumėlių pardavimas smuko, o prie vandens telkinių vykti pasiryžusios moterys rinkosi uždarus kuklius, klasikinius maudymosi kostiumėlius“, - komentavo parduotuvės „Miglė“ komercijos direktorius Valerijus Drykovas.
„Vėsus oras žmonėms neleido mėgautis vandens teikiamais malonumais, o tai sumažino maudymosi kostiumėlių pardavimą“, - pritarė ir apatinio trikotažo internetinės parduotuvės „Jiji“ direktorius Egidijus Gaidelionis.
Kuklūs, bet ryškūs
Internetinės parduotuvės direktorius pastebi, kad šių metų pavasario ir vasaros sezono metu populiariausi maudymosi kostiumėliai – mėlynos spalvos: „Tik šiek tiek mažiau klienčių renkasi margaspalves liemenėles ir vienspalves kelnaites.“
Lietuvės vis dar nedrįsta atskleisti savo kūno privalumų ir renkasi uždarus ar vientisus maudymosi kostiumėlius ir pridengia tai, kas seksualiausia bei gražiausia.
V. Drykovas taip pat išskyrė panašias mados tendencijas: moterys dažniausiai renkasi tamsesnių spalvų, vienspalvius ar klasikinius maudymosi kostiumėlius, merginos – dviejų dalių, puoštus gėlėmis, blizgučiais ar paraitymais. „Atviresni, kūno formas pabrėžiantys kostiumėliai populiaresni nebent tarp merginų, tačiau šiais metai dauguma moterų ir merginų vis tik vilkės uždarus ir kuklius maudymosi kostiumėlius“, - sakė V. Drykovas.
Apvalumai – vidutinio dydžio
Naujam bikiniui įsigyti moterys ir merginos skiria iki 200 Lt. Anot E. Gaidelionio, visas pirkėjas galima suskirstyti į dvi grupes: pirmosios perka tai, kas pigiausia, ir maudymosi kostiumėliui išleidžia apie 60 Lt, antrosios perka tai, kas patinka, ir išleidžia nuo 110 Lt. Pasak E. Gaidelionio, savo lietuvės dažniausiai perka M ir XL, o rečiausiai – L dydžio maudymosi kostiumėlius.
V. Drykovas sakė, kad jų klientės maudymosi kostiumėliams skiria nuo 150 iki 200 Lt. Kaip pastebėjo komercijos direktorius, M dydžio maudymosi kostiumėlių parduodama daugiausia.
Be vyrų pagalbos - nė žingsnio
Išsirinkti maudymosi kostiumėlio moterys ir merginos dažniausiai atvyksta kartu su savo antrąja puse. „Kiekviena moteris ar mergina tokį apdarėlį perka ne tik dėl savęs. Dauguma jų atvyksta kartu su vyriška palyda. Juk vyrai myli akimis“, - sakė komercijos direktorius Valerijus. Pasak V. Drykovo, vyrai moterims mielai padeda išsirinkti tinkamiausią maudymosi kostiumėlį, tačiau yra ir tokių merginų, kurios pasitiki savo skoniu ir stengiasi savo antrąją pusę stebinti.
E. Gaidelionio teigimu, šaltas oras moterų neatbaido apsilankyti maudymosi kostiumėlių ir apatinio trikotažo parduotuvėje. „Namuose savo antrąsias puses jos lepina neatsižvelgdamos į permainingus orus“, - atskleidė internetinės parduotuvės direktorius E. Gaidelionis. Anot jo, erotiško apatinio trikotažo pirkėjų nesumažėja esant net ir didelei orų kaitai ar keičiantis metų laikams.