Nauja socialinių tinklų mada - bikinius vilkinčios putlutės

Kuo toliau, tuo labiau kritikuojamas liekno kūno kultas. Įvairios socialinės akcijos ir judėjimai be gailesčio kritikuoja siekį būti lieknam ir ragina mylėti save tokius, kokie esame. Ši idėja įkvėpė tinklaraštininkę Gabi Gregg – ji aktyviai skatina apkūnias moteris nebijoti pasirodyti viešoje vietoje su maudymosi kostiumėliu.

Apkūnios moterys ir merginos noriai dalijasi nuotraukomis iš paplūdimių ir baseinų.<br>„Instagram“ nuotr.
Apkūnios moterys ir merginos noriai dalijasi nuotraukomis iš paplūdimių ir baseinų.<br>„Instagram“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 11, 2014, 11:29 PM, atnaujinta Jan 7, 2018, 7:42 AM

Nors gali būti, kad šį gražų Gabi gestą paskatino komerciniai tikslai (G.Gregg yra išleidusi „plius“ dydžio maudymosi kostiumėlių liniją), idėja sužavėjo putlutes.

Moterys ir merginos noriai dalijasi nuotraukomis iš paplūdimių ir baseinų. Fotografijų su sutartine žyme „fatkini“ socialiniame tinkle „Instagram“ šiuo metu daugiau nei 7 000.

Šis „fatkini“ judėjimas paskatino kurtis įvairias bendruomenes, kuriose apkūnios moterys dalijasi savo patirtimi, pasakoja savo istorijas. Daugelis savo fotografijomis pasidalijusių moterų pripažino, kad tai – pirmasis kartas, kai jos vilki maudymosi kostiumėlį viešumoje.

Todėl tinklaraštininkai jau giria Gabi, pradėjusią šią madą. Pasak jų, bikinius vilkinčių putlučių nuotraukos skatina atvirumą, supratingumą ir net didelių dydžių maudymosi kostiumėlių gamybą bei prekybą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.