Jauni vilniečiai sukūrė košmarų kambarį

Įsivaizduokite, kad vieną rytą pabundate nematytame kambaryje. Neatsimenate, kas įvyko vakar ir kaip atsidūrėte ne itin malonioje vietoje. Esate antrankiais prirakintas prie vamzdžio, o durys tiesiog užrakintos. Būtent tokį siaubo filmo scenarijų įgyvendino vilniečiai Nerijus Lupeikis ir Miroslavas Juška.

Jauni vyrai prieš metus sukūrė košmarų kambarį „Pakalnės 13“ , kuris slypi didžiuliame rūsyje.<br>Organizatorių nuotr.
Jauni vyrai prieš metus sukūrė košmarų kambarį „Pakalnės 13“ , kuris slypi didžiuliame rūsyje.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-07-20 17:21, atnaujinta 2017-10-25 02:34

Idėja – iš siaubo filmų

Jauni vyrai prieš metus sukūrė košmarų kambarį „Pakalnės 13“ , kuris slypi didžiuliame rūsyje. „Iš užduočių kambario reikia ištrūkti per 60 minučių. Svarbiausia – pastebėti užuominas, įvairiausias detales ir pasikliauti kitais komandos nariais“,- išduoda idėjos autoriai.

Galvosūkių kambario įkūrėjai pasakoja, kad žiūrėdami siaubo filmus nuolat galvojo, kas nutiktų, jeigu iš tikrųjų reikėtų ištrūkti iš košmarų kambario? Ar pasikliaujant tik šaltu protu ir nenaudojant jokios fizinės jėgos pavyktų išsilaisvinti?

Šerno galvos ir tūkstančiai varžtų

„Pirmiausia idėją pradėjome įgyvendinti kuriant košmarų kambario aplinką. Norėjome sukurti tokią vietą, iš kurios tikrai norisi pabėgti. Niekad negalvojom apie tvarkingą kambarį ir gražiai sudėliotus daiktus lentynose. Mūsų rūsyje kaip tikrame košmariškame sapne realybė persipina su pasąmonėje kuriamais vaizdiniais. Čia galima rasti ir metalinį narvą, didžiules roges, šerno galvą, daugybę skrynių, įvairiausių dydžių seifų ir kitų daiktų iš praeities, kurie priverčia pasijausti nejaukiai“, – sako vienas iš autorių.

Košmarų kambario įkūrėjai tinkamos vietos ieškojo ilgai. Jie užsibrėžė tikslą rasti didžiulę erdvę, kurioje galėtum daryti ką nori: gręžti skyles, pritvirtinti metalines grotas, statyti milžiniško dydžio daiktus.

Rūsyje – narvas, primenantis kalėjimą

„Rūsyje įsukta beveik tūkstantis varžtų, reiškia sienose yra tiek pat skylių. Nemanau, kad buto savininkai suteiktų savo nuomininkams tokią laisvę“, – juokiasi vyrai.

„Mūsų galvosūkių kambaryje vienodų daiktų nėra. Visi yra išskirtiniai ir kiekvienas turi savo istoriją. Pavyzdžiui, turime apie 40 įvairiausių senovinių spynų, kai kurias geranoriškai atidavė seneliai, o kitas siuntėmės net iš Indijos. Taip pat yra apie 13 seifų, kurie turi skirtingus atrakinimo būdus“,- pabrėžia N. Lupeikis ir priduria, kad „Pakalnės 13“ rūsyje pirmiausia į akis krenta didžiulis narvas su grotomis, primenantis nedidelį kalėjimą.

„Šis narvas taip pat turi savo istoriją. Grotas pamačiau apsilankęs pas kalvį. Jos turėjo keliauti į metalo supirktuves, tačiau aš pasiūliau jas nupirkti. Vėliau tas grotas atsivežėme į rūsį, kvietėme suvirintojus, jie jas išsimatavo, susipjaustė ir padarė kalėjimą.“

M.Juška pasakoja, kad dar vienas daiktas, kuris daugeliui palieka neišdildomą įspūdį – mistinis tualetas: „Pirmiausia, patekti į mūsų tualetą nėra taip paprasta, reikia išspręsti galvosūkį ir surinkti tinkamą skaičių kombinaciją. Pačiame tualete paslaptingą aplinką sukuria specialus apšvietimas, veidrodžiai ir kabantys natūralūs voratinkliai, o labiausiai akį traukia pats klozetas, kuris atkeliavo tiesiai iš Azijos žemyno.“

Iš košmarų kambario vienas nepabėgsi

Vaikinai sutartinai tvirtina, kad košmarų kambaryje galima patikrinti komandos tvirtumą. „Rūsyje daugybė užuominų ir galvosūkių, kuriuos pirmiausia reikia surasti, vėliau išspręsti, bet vienam to padaryti nepavyks. Komandos nariai vienas su kitu susiję, todėl žaidime nuobodžiaujančių nėra. Labai įdomu stebėti kaip skiriasi komandų mąstymas, sprendimo būdai, greitis. Šiame žaidime svarbu pasitikėti vienas kitu, nepanikuoti ir vadovautis loginiu mąstymu. Stengėmės įrengti tokį kambarį, iš kurio pavyktų ištrūkti per valandą. Dauguma suspėja išeiti per duotą laiką, tačiau jei komanda įstringa ir tikrai nebežino ką daryti toliau, duodame užuominų, padedančių judėti į priekį.“

Košmarų kambaryje daugiausiai vienu menu apsilankė 16 žmonių. Čia švenčiami gimtadieniai, mergvakariai, bernvakariai ar kolegų vakarėliai. Tuo metu kai viena komandos dalis bando ištrūkti iš košmarų kambario, kiti dalyvauja protmūšyje, išbando „Xbox Kinect“ interaktyvius sporto žaidimus ar bando įgarsinti filmus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.