H. Vaitiekūnas piktinasi Radžio žmonų paieškomis: „Iš jų tyčiojamasi, o žiūrovai kvailinami“

Laida „Radžis ieško žmonos“ nuo pat pirmos dalies sulaukė ir liaupsių, ir prieštaringų vertinimų.

H.Vaitiekūnas: “Šią laidą žiūri tie, kuriems patinka jaustis protingesniems už ekrane rodomas merginas.”<br>V. Balkūnas
H.Vaitiekūnas: “Šią laidą žiūri tie, kuriems patinka jaustis protingesniems už ekrane rodomas merginas.”<br>V. Balkūnas
Daugiau nuotraukų (1)

Vykintė Budrytė („TV antena“)

Dec 8, 2012, 10:01 AM, atnaujinta Mar 14, 2018, 7:04 PM

Šiame projekte dėl dainininko širdies besivaržančios merginos verčiasi per galvas. Jos drąsiai apsinuogina, keikiasi ir netgi mušasi. Žodžiu, žiūrovai mato intrigų kupiną šou.

Šia laida besipiktinantis žurnalistas Henrikas Vaitiekūnas ir „Radžis ieško žmonos“ prodiuseris Dominykas Kubilius neseniai „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Negaliu tylėti“ įsivėlė į žodžių karą.

Televizijos senbuvis bodisi tuo, kad šiame šou esą tyčiojamasi iš merginų ir kvailinami žiūrovai. O laidos rengėjai atkerta tik rodantys tai, kas domina auditoriją.

Mėgsta girtuoklių žmonos

D.Kubilius sakė negalįs atsistebėti žmonėmis, kurie gėdijasi prisipažinti, kad žiūri šį šou. „Teko girdėti ir parduotuvių kasininkių, ir rimtų intelektualų, teigiančių, kad negali šios laidos pakęsti, tačiau beveik visi taip burnojantys puikiai žino, kaip šou rutuliojasi įvykiai, — juokėsi D. Kubilius. — Kai po laidos sužinai, kad ją žiūrėjo maždaug milijonas žmonių, didesnio kūrybinio pasitenkinimo negali būti.“

„Žinote, kodėl kai kam malonu žiūrėti į tas kvailas mergiotes? Ogi todėl, kad jie jaučia pasitenkinimą, jog yra truputėlį protingesni už jas, — rėžė H. Vaitiekūnas. — Juk girtuoklio žmonai, kurią vyras muša, labai smagu matyti laidą, kurioje kita talžoma pagaliu.

Moteris džiaugiasi, kad jai kol kas užvožiama tik kumščiu, o ne basliu.“

Meluoja patys sau

D. Kubilius tvirtino, kad šio ir panašių šou žiūrovai anaiptol nėra žmonas tvatijantys girtuokliai.

„Viename vakarėlyje teko šnekučiuotis su garbiais senosios kartos aktoriais. Iš pradžių apie televiziją jie kalbėjo šlykštėdamiesi, vienbalsiai tvirtino, kad žiūrėti visiškai nėra ko.

Tačiau išlenkę po 100—200 gramų stipresnio gėrimo ėmė aptarinėti muzikinio realybės šou dalyvius, — juokdamasis prisiminė prodiuseris. — Nustebau, kad jie iki smulkmenų žinojo, ką šou dalyviai veikė praėjusiose serijose. Nesuprantu, kodėl žmonės meluoja patys sau.“

Diskusijoje dalyvavęs Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius profesorius Žygintas Pečiulis taip pat stebėjosi intelektualais save vadinančiais žmonėmis, kurie giriasi žiūrintys ne Lietuvos, o tik užsienio TV.

„Kai kas didžiuodamasis pasakoja, kad įsijungia tik CNN ar „Al Jazeera“. Šis kanalas neseniai buvo pranešęs, kad Lietuvos premjeras yra Algirdas Brazauskas, tad apie kokį intelektualumą galime kalbėti“, — šyptelėjo profesorius.

Televizijos gurmanų dieta

„Jaunos mergaitės žiūrėdamos jūsų, Dominykai, prodiusuojamą laidą, mano: „Štai kokioms reikia būti užaugus. Tada ir mus rodys per televiziją“, — priekaištus šou „Radžis ieško žmonos“ kūrėjams žėrė ir laidoje dalyvavusi buvusi televizijos žurnalistė, o dabar ryšių su visuomene specialistė Dalia Kutraitė-Giedraitienė.

„Žmonės atsirenka tai, kas jiems reikalinga, — gynėsi D.Kubilius. — Įsijungę užsienio jaunimo kanalus, tokius kaip MTV, matome kur kas daugiau š... Lietuviai nėra išskirtiniai.

Juolab kad 15-mečiai dažniau naršo internete, nei sėdi prie televizoriaus. Todėl ir įvairių blogybių ten pamatyti gali daugiau.“

Televizijos laidų kūrėjų nelinkęs smerkti ir Ž. Pečiulis.

„Nereikia televizoriaus žiūrėti nuo ryto iki vakaro septynias dienas per savaitę. Kaip sugebame laiku ir saikingai pusryčiauti, pietauti ir vakarieniauti, taip sugebėkime taupiai vartoti ir tai, ką siūlo televizija“, — patarė profesorius.

TV žiūri nepakėlę akių

Televizijos sudarydamos programų tinklelius orientuojasi į namų šeimininkes.

„Didžiausią žiūrovų dalį sudaro mažesnio išsilavinimo gyventojai ir moterys, kurios namuose augina vaikus, — aiškino Ž.Pečiulis. — Būtent jiems televizijos ir rengia programas. Tokius žiūrovus ir turėjo galvoje klasikinės komercinės televizijos kūrėjai Amerikoje.

Pirmųjų komercinių televizijų Lietuvoje programa buvo dėliojama pagal dienotvarkę dviejų vaikų motinos, kuri skalbia, lygina ir laukia iš darbo grįžtančio vyro.

Pavyzdžiui, muilo operos kuriamos taip, kad jomis besidominčiai moteriai nereikėtų net akių pakelti nuo darbų. Ji gali ramiai pjaustyti morkas nebijodama nusipjauti pirštų.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.