„Iki šiol nuo pašalinių akių saugomuose policijos archyvuose ir toje pačioje Daktarų byloje yra daugybė nuotraukų iš anuomet garsiajame „Vilijos“ restorane surengtų mafijos puotų – gimtadienių, vestuvių, vaikų krikštynų“, – sako dokumentinio ciklo autorius D. Dargis.
Tie patys asmenys, kurie pastaraisiais metais davė parodymus bylos tyrėjams, anuomet – 1993–1997 metais – pasipuošę brangiais kostiumais, laikydami taureles su prašmatniais gėrimais, simpatiškų moterų kompanijose mielai pozuodavo Daktarų pobūvius nedrąsiai fiksavusiems samdytiems fotografams ir operatoriams.
„Tais laikais „Vilijoje“ buvo surengta nemažai Daktarų puotų. Ne vieną valandą esame praleidę žiūrėdami, analizuodami vaizdo įrašus. Į akis krito tai, kad asmenų, priskiriamų nusikalstamoms struktūroms, atsivestos moterys paprastai prie stalų sėdėdavo kukliai, nebuvo linksmos. Jos atrodė kaip žemę pardavusios. Jų vyrai, sėdintys šalia, vieni su kitais bendrauja, broliuojasi, tačiau juos filmuojančio operatoriaus nevaro į šalį, nepuola, nes, akivaizdu, jiems duota komanda filmuotis istorijai“, – pastebėjo Lietuvos kriminalinės policijos biuro senbuvis.
Jis nemažai darbavosi prie Daktarų grupuotės įvairiausių vaizdo įrašų vien tam, kad geriau išsiaiškintų Vilijampolės gaujos psichologiją, tikruosius elgesio motyvus. Nemaža dalis šių archyvinių mafijos puotų nuotraukų ir vaizdo įrašų buvo paimtos per masines teisėsaugos pareigūnų vykdytas kratas vilijampoliečių namuose. Tokia unikali vaizdo medžiaga kriminalistams davė pagrindo daryti prielaidą apie tuo metu jau egzistavusią Kauno šeimų lyderių „tarybą“.
Atkuriamosios dokumentikos "Mafijos kronikos" serijoje šį vakarą apie tai, kaip formavosi ši organizuota nusikaltėlių grupuotė, kokiais žodžiais jaunąjį H. Daktarą įkvėpė jo tėvas bei kiti giminaičiai ir kaip atrodė Lietuvos gangsterių moterys.