Nenorite sirgti? Marš ant batuto!

Atšalus orams skubame džiaugtis žiemiškomis pramogomis. Tačiau ką daryti nemėgstantiems šalčio ar sniego bei norintiems aktyviai praleisti laisvalaikį?

Šokinėjimas ant batuto stiprina kaulus.
Šokinėjimas ant batuto stiprina kaulus.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 16, 2015, 10:31 AM, atnaujinta Jan 15, 2018, 10:23 PM

Stalo žaidimai ar panašios veiklos – vienas iš variantų, tačiau aktyviems vaikams tenka ieškoti kažko daugiau. Štai šešiametis Kadis ėmė mokytis triukų ant batuto. Šiandien jis žeria jų pavadinimus, kaip abėcėlę: šoninis apsivertimas, atbulinis salto, suktukas į kempinių baseiną ir pan.

Iš pažiūros nuotaiką kelianti veikla nėra vien tik būdas maloniai praleisti laiką. Ši veikla turi organizmui pripažintą naudą.

Specialistų teigimu, šokinėjant apkraunami kaulai, todėl jie tampa stipresni. Taip pat gerėja deguonies įsisavinimas, limfos cirkuliacija, o sudegintų kalorijų atžvilgiu batutų sportas gali prilygti bėgiojimui.

„Taip tik atrodo, kad vaikai šokinėdami tik pramogauja, juokiasi, bet iš tikrųjų šokinėjant dirba visi kūno raumenys ir gan intensyviai, dega labai daug kalorijų“, - teigia batutų centro vadovė Monika Dubauskaitė.

Ano jos, tai be galo geras užsiėmimas judriems vaikams ir net suaugusiems. „Svarbiausiai paisyti tam tikrų taisyklių, o taip pat būtina yra šokinėjančių vaikų priežiūra tam, kad išvengtumėme traumų tikimybės“, - tikina Monika.

Šio šeštadienio BTV laida „Padėkime augti“ lankysis batutų centre ir domėsis šio užsiėmimo privalumais vaikams ir suaugusiems.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.