Ne vieną sėkmingą projektą kartu sukūrę prodiuseriai Rolandas Skaisgirys ir Dominykas Kubilius vėl nusprendė suvienyti jėgas ir įrodyti, kad muzikinių realybės šou žanras ne tik vis dar aktualus, bet ir gali nustebinti naujomis galimybėmis. Po naujųjų metų TV3 žiūrovams jie pristatys naują projektą – „Aš – super hitas“.
Projekto kūrėjai pasakoja, kad šiame realybės šou bus ypač daug naujovių. D. Kubilius sako, kad čia laukiami ne tie, kurie svajoja išmokti dainuoti ir pirmą kartą užlipti ant scenos, o tie, kurie puikiai žino, kad turi talentą, moka dainuoti ir iki triumfo jiems betrūksta kelių žingsnių.
„Mūsų tikslas, kad realybės šou dalyvautų jau su muzika ir scena susidūrę, tačiau dar plačiajai auditorijai nežinomi talentingi žmonės, kuriems tereikia tik vieno laiptelio iki populiarumo viršūnės. Šiame realybės šou jie nebus mokomi muzikos pagrindų, kaip teisingai dainuoti ar kitų pradžiamoksliams skirtų dalykų. Dalyviai čia ateis jau daug ką mokėdami, tiesiog jie turės įrodyti, jog tik savo pastangomis gali tapti žvaigždėmis“, – kalbėjo D. Kubilius.
Prodiuseris pridūrė, kad pildyti anketas susiruošę žmonės turi nepamiršti, jog šiame realybės šou svarbiausia – muzika ir gebėjimas dainuoti. „Dainuojančių papų, ritmingai judančių į šalis pagal fonogramą, šiame šou nebus. Kaip ir vyrų su šliubiniais kostiumais, mušančių į taktą lakuotais batais nepamatysite. Tai bus modernus 21 amžiaus realybės šou. Šiame šou neskambės fonogramos. Kiekvienas dalyvis dainuos tik gyvai ir tik su gyvai grojančia grupe“, – sakė D. Kubilius.
Prodiuseris intrigavo, kad tai bus projektas, kuris itin aktyviai išnaudos neribotas interneto galimybes ir socialinius tinklus: „Internete bus galima kiaurą parą stebėti, ką veikia dalyviai, internautai kiekvieną savaitę balsuos už labiausiai patinkantį dalyvį, rinks kokias muzikines užduotis jie turės atlikti tiesioginio eterio metu, skirs įvairias užduotis, o svarbiausia, gerbėjai galės tiesiogiai bendrauti su savo favoritais internete ir net kontroliuoti dalyvių veiksmus.“
Visi norintys išgarsėti ir tapti naujo, įspūdžių kupino projekto dalyviais, jau gali pildyti anketą internete. Šou kūrėjai ragina nesnausti, nes tik dešimt laimingųjų savo įprastą gyvenimą iškeis į kasdienes repeticijas, gyvo garso koncertus su tikra grupe ir neribotas galimybes tapti tikru super hitu.
D. Kubilius pataria, kokių savybių reikia norintiems ne tik dalyvauti, bet ir laimėti pagrindinį, ypač vertingą, didįjį prizą: „Visų pirma, tai jie turi mokėti dainuoti. O tada jau seka charizma, išvaizda, įdomus gyvenimo būdas, drąsa ir kitos scenai reikalingos savybės.“
Naują realybės šou kuriančios dvi garsios prodiuserių kompanijos „Videometra“ ir „TymDrym“ kūrė ir didelio pasisekimo sulaukusį bei vasarą rodytą šou „2 barai. Gyvenimas greitkelyje“, muzikinius projektus „Trys muškietininkai“, „Romeo ir Džiuljeta“ bei kitus. Prodiuserių – R. Skaisgirio ir D. Kubiliaus susivienijimas žada įdomią ir išskirtinę premjerą.