CNN ir „Fox News“ darbuotojus skandina seksualinės bei politinės aistros

Dvi stambias JAV televizijos kompanijas purto skandalai – jų darbuotojų galvos lekia ir dėl seksualinio priekabiavimo, ir dėl bandymo apšmeižti šalies prezidento Donaldo Trumpo komandą, rašo „Lietuvos ryto“ žurnalas „TV antena“.

Žiūrovus pašiurpino kanalo „Fox News“ žvaigždės B.O’Reilly elgesys. <br> "Scanpix" ir "123rf.com" nuotr.
Žiūrovus pašiurpino kanalo „Fox News“ žvaigždės B.O’Reilly elgesys. <br> "Scanpix" ir "123rf.com" nuotr.
Žiūrovus pašiurpino kanalo „Fox News“ žvaigždės B.O’Reilly elgesys. <br>„123rf.com“ nuotr.
Žiūrovus pašiurpino kanalo „Fox News“ žvaigždės B.O’Reilly elgesys. <br>„123rf.com“ nuotr.
Balandį iš darbo turėjo trauktis didžiausia kanalo „Fox News“ žvaigždė B.O’Reilly.
Balandį iš darbo turėjo trauktis didžiausia kanalo „Fox News“ žvaigždė B.O’Reilly.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jul 7, 2017, 9:29 AM

Žiniasklaidoje dar aptarinėjamas TV kanalo „Fox News“ įžymybės Billo O’Reilly atleidimas dėl to, kad jis seksualiai priekabiavo prie moterų.

O prieš kelias dienas pareigų neteko trys CNN darbuotojai, išsigalvoję istoriją apie JAV prezidento D.Trumpo bendražygio ryšius su Rusija.

Praėjusią savaitę šio transliuotojo portale pasirodė straipsnis, kuriame teigiama, kad D.Trumpo valdžios perėmimo komandos narys Anthony Scaramucci dar prieš prezidento prisaikdinimą buvo susitikęs su vieno Rusijos investicinio fondo vadovu.

Ketvirtadienį pasirodęs straipsnis penktadienį iš portalo buvo išimtas, o pirmadienį trys žurnalistai išėjo iš darbo.

Darbo neteko straipsnio autorius Thomas Frankas, CNN biuro Vašingtone vyriausiojo redaktoriaus pavaduotojas Ericas Lichtblau ir Tyrimų skyriaus vadovas Lexas Harisas.

Atšaukdama straipsnį CNN nurodė, kad jis neatitinka redakcijos standartų, ir atsiprašė.

„Nustatyta, kad straipsnis buvo paskelbtas be tokio pobūdžio medžiagai taikomų kontrolės procedūrų“, – teisinosi CNN atstovai.

Šis incidentas – skaudus smūgis transliuotojui, kurį JAV vadovas D.Trumpas ne kartą kaltino skelbiant „išgalvotas naujienas“ (fake news).

Mokėjo už tylą

* Balandį iš darbo turėjo trauktis didžiausia kanalo „Fox News“ žvaigždė B.O’Reilly (nuotr.).

* 67 metų žinių laidų vedėjas televiziją paliko paaiškėjus, kad jis seksualiai priekabiavo prie moterų, o vėliau joms mokėjo už tylėjimą.

* Esą nukentėjusias moteris papirkinėjo ir televizija.

* „The New York Times“ paskelbė, kad B.O’Reilly ir „Fox“ per 15 metų penkioms aukoms atseikėjo 13 mln. dolerių (12 mln. eurų).

* Tai ne pirmas seksualinio priekabiavimo skandalas šioje televizijoje.

* Dėl panašių kaltinimų maždaug prieš metus atsistatydino „Fox“ įkūrėjas 76-erių Rogeris Ailesas.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: Šimtmečio konferencija – kas svarbiausia Lietuvai?