Paragaukite: Madonnos vanduo, Beyonce batonėliai

Holivudo aktorius George’as Clooney (56 m.) 2017-ųjų birželį įsimins kaip gerokai papildžiusį jo šeimos biudžetą: tą mėnesį jis su partneriais už milijardą dolerių pardavė tekilos „Casamigos“ prekių ženklą. Kokias dar maisto produktų kompanijas valdo pramogų pasaulio žvaigždės?

Aktoriui G.Clooney (kairėje) ir verslininkui R.Gerberui tekila „Casamigos“ užtikrino solidų pelną.<br>„ViDA Press“ nuotr.
Aktoriui G.Clooney (kairėje) ir verslininkui R.Gerberui tekila „Casamigos“ užtikrino solidų pelną.<br>„ViDA Press“ nuotr.
JAV iki šiol prekiaujama produktais su etiketėmis, kurias puošia aktoriaus P.Newmano portretas.
JAV iki šiol prekiaujama produktais su etiketėmis, kurias puošia aktoriaus P.Newmano portretas.
Marilyn Mansonas gerbėjams siūlo savo vardo absento.
Marilyn Mansonas gerbėjams siūlo savo vardo absento.
Madonna investavo į kokosų vandens gamybą.
Madonna investavo į kokosų vandens gamybą.
2011-ųjų liepą E.Dragūnas pristatė savo sukurtą negazuotą gaivųjį gėrimą „Sel Dragoon“. 
2011-ųjų liepą E.Dragūnas pristatė savo sukurtą negazuotą gaivųjį gėrimą „Sel Dragoon“. 
Rusijoje ir JAV pardavinėjami M.Šarapovos saldainiai „Sugarpova“. 
Rusijoje ir JAV pardavinėjami M.Šarapovos saldainiai „Sugarpova“. 
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Jul 31, 2017, 5:26 PM, atnaujinta Jul 31, 2017, 5:27 PM

Prekių ženklą „Casamigos“ (išvertus iš ispanų kalbos – „draugų namai“) G.Clooney su verslininku Rande’u Gerberu ir rinkodaros specialistu Mike’u Meldmanu sukūrė 2013 metais, rašo „Lietuvos ryto“ žurnalas „TV antena“.

Viskas prasidėjo nuo pomėgio, kaip ir skelbia pavadinimas, – namuose, tarp draugų. Gėrimu buvo vaišinami tik artimiausi žmonės.

Legalizuoti gamybą ir paversti tai verslu bičiuliai nutarė tik tada, kai tekilos distiliuotojai pareiškė negalintys jiems siųsti tūkstančio butelių per metus ir vadinti to mėginiais.

Kompanija gavo licenciją, tvirtai atsistojo ant kojų ir 2016-aisiais pasiekė naują pardavimo rodiklių lygį – 120 tūkstančių butelių per metus.

Licencijos perdavimas į labiau patyrusio britų premium klasės alkoholio gamintojo rankas prekių ženklui žada dar didesnę sėkmę, juolab kad G.Clooney verslo nemeta – jis priklausys direktorių tarybai ir naudodamasis savo žinomumu populiarins produktą rinkoje.

Nuosavas vyno daryklas turi Angelina Jolie ir Bradas Pittas (po skyrybų pora verslo nemetė), Stingas ir netgi karalienė Elizabeth II: pirmoji partija putojančio gėrimo, pagaminto iš Vindzoro pilies plantacijų vynuogių, vasarį parduota per keletą minučių.

Savo vardo absentu gerbėjus vaišina Marilyn Mansonas, amerikiečių reperis ir aktorius Ludacris siūlo konjako, o aktorius Danny DeVito – limončelo (citrinų likerio).

Ne mažiau žvaigždes vilioja ir nealkoholinių gėrimų bei maisto produktų gamyba.

Kokosų vandens „Vita Coco“ gamybos kompaniją 2010 metais papildė būrys garsių investuotojų, tarp kurių – dainininkė Madonna, aktoriai Matthew McConaughey ir Demi Moore.

Kiekvienas tikriausiai turėjo savų motyvų skirti lėšų šiam sumanymui. Pavyzdžiui, 1,5 mln. dolerių investavusi Madonna seniai yra sveikos gyvensenos šalininkė ir per gastroles visuomet pageidauja kokosų vandens.

Aktorius Paulas Newmanas ir jo artimas draugas rašytojas Aaronas Hotchneris 1982 metais įkūrė maisto produktų bendrovę „Newman’s Own“.

Verslas prasidėjo nuo salotų užpilo, kurį jie paruošė namuose draugams. Užpilas taip patiko, kad bičiuliai kulinarai nutarė pomėgį paversti labdaros projektu.

P.Newmanas ir A.Hotchneris pradėjo pardavinėti šaldytas picas, kukurūzų spragėsius, spagečių padažą, vaisių sultis ir kitus produktus, o visą pelną, likusį sumokėjus mokesčius, skyrė religinėms, aplinkosaugos organizacijoms, įvairiems fondams.

Po P.Newmano mirties 2008 metais kompanija toliau gyvuoja, JAV maisto prekių parduotuvėse iki šiol galima rasti produktų su etiketėmis, kuriose – aktoriaus portretas.

Amerikiečių dainininkė Beyonce (35 m.) su asmeniniu treneriu Marco Borgesu 2015 metų vasarį atidarė interneto svetainę ir pradėjo teikti veganiškų patiekalų pristatymo paslaugą „22 Days Nutrition“. Beyonce siūloma sistema padeda atsikratyti ydingų maitinimosi įpročių per 22 dienas.

„Iš prigimties nesu liekniausia moteris. Mano formos palyginti apčiuopiamos, tad nuo ankstyvos jaunystės laikausi dietų. Buvo sunku rasti išties veiksmingų būdų, padedančių išsaugoti tą svorį, kurio man reikia“, – pasakojo Beyonce, pirkėjams siūlanti ir vaisinių batonėlių.

Nuo 2012 metų Niujorke galima nusipirkti rusų tenisininkės Marijos Šarapovos (30 m.) saldainių „Sugarpova“.

Pavadinimą, sudarytą iš žodžio „cukrus“ ir autorės pavardės, sugalvojo Marijos agentas Maxas Eisenbudas kartu su Amerikos konditerijos verslo legenda, mažmeninio tinklo „It’Sugar“ savininku Jeffu Rubinu.

Produktų liniją sudaro teniso kamuoliukų, sportinių batelių ir besišypsančių lūpų formos guminukai, taip pat marmeladiniai saldainiai. 2013 metais savo prekių ženklą tenisininkė pristatė Rusijoje.

Vardinis Selo gėrimas – mamos kompoto skonio

* Lietuvoje vardinį gėrimą turėjo skandalais pagarsėjęs grupės SEL lyderis Egidijus Dragūnas.

* 2011-ųjų liepą jis pristatė savo sukurtą negazuotą gaivųjį gėrimą „Sel Dragoon“. Kaip teigė dainininkas, gėrimas gaminamas pagal naujausią japonų technologiją.

* Egidijaus pagrindinis pageidavimas buvo, kad gėrimo skonis primintų mamos kompotą, būtų sveikas ir gaivus.

* „Sel Dragoon“ – tai organizmą valantis antioksidantas, kurio sudėtyje – Afrikoje augančios uogos, daug vitaminų.

* Pusę metų kurto gėrimo buvo galima įsigyti didžiuosiuose prekybos centruose.

Parengė Milda Augulytė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.