Gwyneth Paltrow daugiamilijoninis verslas gimė virtuvėje

Gwyneth Paltrow (49 m.) talentas įvertintas „Oskaru“ ir daugybe kitų apdovanojimų. Vis dėlto aktorė teigia, kad svarbiausias jos pasiekimas – ne vaidmenys, o nuo nulio sukurtas verslas.

AFP/„Scanpix“ nuotr.
AFP/„Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 3, 2022, 5:48 PM

Ryškiausios ekrano žvaigždės taip pat negali būti garantuotos, kad po metų kitų tikrai bus kviečiamos filmuotis.

„Todėl ir nutariau ieškoti atsarginio varianto“, – apie savo verslą pasakojo G.Paltrow. Jos sukurto prekės ženklo „Goop“ vertė jau siekia daugiau nei 250 mln. dolerių.

Šiuo ženklu žymimos kosmetikos priemonės, vitaminai, maisto papildai, patiekalai, drabužiai, interjero detalės, sekso žaislai ir daugybė kitų prekių.

„Šį verslą sukūriau dar ir dėl to, kad vieną dieną supratau, jog mano pašaukimas – ne tik bučiuotis su kolega Mattu Damonu kino ekrane“, – juokdamasi pasakojo aktorė.

Iš prigimties drovi Gwyneth tikino, kad ji nesirengia visą gyvenimą vaidinti, nuolat būti dėmesio centre ir pozuoti ant raudonojo kilimo.

Būsimojo verslo istorija prasidėjo 2008-aisiais G.Paltrow namų virtuvėje.

Iš pradžių aktorė ėmė draugams elektroniniu paštu siuntinėti savo sukurtus kulinarinius receptus. Bičiuliai negailėjo pagyrų jos salotoms su krevetėmis ir avokadais, nekaloringiems kokteiliams ir kitiems patiekalams.

„Jeigu draugams patinka, gal patiks ir kitiems“, – pagalvojo G.Paltrow ir savo patiekalų receptus ėmė skelbti tinklaraštyje. Netrukus jis virto internetine parduotuve „Goop“. O joje atsirado ir kosmetikos linija.

„Man labai patinka paprastose prancūzų vaistinėse parduodama kosmetika, – pasakojo aktorė. – Aš savo nišą atradau naršydama po daugybę tinklalapių, virtualių parduotuvių ir išanalizavusi „Amazon“ pasiūlą.

Supratau, kad moterims trūksta geros kosmetikos. Rinkai pateikiami arba labai brangūs, arba masiniam vartojimui skirti produktai. Suradome aukso vidurį ir pateikiame tokią kosmetiką, kokią ir aš pati mielai vartoju.“

Pamažu grožio produktus papildė vitaminai, biologiniai papildai, madingi drabužiai, interjero detalės, sekso žaislai ir dar daug visko.

G.Paltrow sakė, kad jai rūpi ką valgome, nešiojame ir kuo tepame odą.

„Savo klientams pateikiame gaminius, kurie pagerina gyvenimą įvairiose srityse, – pasakojo aktorė ir verslininkė. – „Goop“ rašė apie mitybą be gliuteno daugiau nei prieš 13 metų, kai žmones dar mažai jaudino sveikas gyvenimo būdas.

Pastebėjau, kad per koronaviruso pandemiją žmonės ėmė labiau rūpintis savo sveikata ir gyvenimo kokybe.“

Aktorės bendrovė nuolat pateikia staigmenų. G.Paltrow savo dovana nustebino socialinių tinklų įžymybę Kim Kardashian (41 m.). Norėdama paguosti draugę dėl sunkių skyrybų su reperiu Kanye Westu (44 m.) aktorė nusiuntė jai vibratorių, lubrikantą ir aromatinę žvakę pavadintą „Taip kvepia Kim orgazmas“.

Po to, kai apie tai parašė spauda, naujieji vibratoriai buvo išgraibstyti, nors jie kainuoja nepigiai – 95 eurus.

Šį sekso žaisliuką G.Paltrow bendrovės „Goop“ komanda kūrė net 18 mėnesių. Vibratorius atrodo kaip dizaino detalė ir primena mikrofoną. Todėl jo nereikia slėpti spintelėje, o galima laikyti ant jos, kaip puošybos detalę.

„Visų su seksu susijusių „Goop“ gaminių tikslas – nugalėti gėdos jausmą“, – taip apie naujovę sakė bendrovės atstovas.

„Goop“ virtualios parduotuvės moteriškų malonumų skyrius pranoksta bet kurios kitos sekso reikmenų parduotuvės pasiūlą. Dailioji lytis gali pasirinkti vibratorių modelius, kuriuos galima nešioti kaip papuošalus.

Pavyzdžiui, yra auksinis falo imitatorius, kurio kaina siekia 3500 dolerių.

Be G.Paltrow, bendrovėje darbuojasi ekspertų komanda. Ji dalijasi netradiciniais sveikatingumo ir emocijų bei įtampos valdymo būdais, pasitelkus ajurvedą, akupunktūrą, kvapų terapiją, ezoteriką.

Aktorė nuoširdžiai tiki tuo, ką propaguoja. Peršalimą gydo medicininėmis taurėmis, kaip detoksikacijos priemonę renkasi infraraudonųjų spindulių pirtį ir vietoj tablečių vartoja kombučą (arbatos grybą). Oficiali medicina skeptiškai vertina kai kurias prekės ženklo „Goop“ idėjas.

Pavyzdžiui, medikai nemano, kad koronaviruso komplikacijas būtų galima išgydyti aštraus skonio korėjiečių kopūstais kimčiais. Neigiamo medikų įvertinimo sulaukė lipdukai ant kūno „Body Vibes“. Vieni jų neva padeda susitaikyti su gyvenimo pokyčiais, kiti – ugdyti meilę sau ir savo kūnui.

Bet didžiausias skandalas kilo 2018-aisiais, kai „Goop“ ėmė prekiauti 55–65 dolerius kainuojančiais nefrito ir kvarco gaminiais, kurie neva padidina moters energiją, reguliuoja menstruacijų ciklą ir net prailgina orgazmą.

Ginekologai šį mitą greitai išsklaidė. Melaginga reklama patikėjusioms klientėms G.Paltrow bendrovė išmokėjo 145 tūkst dolerių.

Vis dėlto „Goop“ produktų populiarumas nesumažėjo.

Prekių pavadinimai byloja apie turtingą bendrovės vadovės ir jos komandos fantaziją.

Ramų miegą laiduojantys šokoladiniai saldainiai su melatoninu pavadinti „Nokautuok mane“. Purškalas su eteriniais kadagių uogų, levandų ir rozmarinų aliejais – „Atbaidymu nuo vampyrų“. O aromatinė pelargonijų ir bergamočių žvakė – „Kvepia kaip mano vagina“.

„Turiu specifinį humoro jausmą. Supratau, kad sąmojis – patikimiausias raktas į pirkėjų širdis“, – sakė G.Paltrow.

Aktorė teisi. 75 dolerius kainuojanti aromatinė žvakė „Kvepia kaip mano vagina“ turi didžiulę paklausą. Netgi plačiai nuskambėjęs atvejis, kai šis gaminys sprogo vienoje britų namų svetainėje, nesustabdė pirkėjų antplūdžio.

Ar „Oskaro“ laureatei nebuvo sunku įsijausti į „Goop“ vadovės vaidmenį?

„Apskritai moterims versle sunkiau nei vyrams, – sakė kino žvaigždė. – Moterys kur kas mažiau pasitiki savo sėkme.

Aš nuolat save įtikinėjau, kad tikrai pajėgsiu. Vadovaujančias pozicijas užimančios moterys ilgą laiką bandė elgtis kaip vyrai. O aš stengiuosi vadovauti bendrovei iš moters pozicijų.“

Dabar jai tenka vadovauti 250 žmonių komandai.

Paskatinta bendrovės „Goop“ sėkmės G.Paltrow žengė dar vieną rizikingą žingsnį – sukūrė savo drabužių prekės ženklą „G.Label“, kuris kas mėnesį pateikia kapsulinę kolekciją.

Ar kino žvaigždė nebijojo įkelti kojos ir į mados pasaulį?

„Ne, – sakė G.Paltrow. – Rizika visiškai pasiteisino.“ Koronaviruso pandemijos metas aktorei buvo netikėtai derlingas.

Pernai kovą Santa Monikoje (Kalifornijos valstija) duris atvėrė pirmasis „Goop“ prekės ženklo restoranas, kuris maistą pristato į namus.

Valgiaraštyje – sveiki sezoninių produktų gaminiai be konservantų ir rafinuoto cukraus. Kol kas užsakymai pristatomi tik Beverli Hilso ir kitų prestižinių rajonų gyventojams. Bet aktorė jau kuria visos Amerikos „užkariavimo“ planus.

Ar taip įtemptai dirbdama aktorė savo gerbėjus dar nudžiugins nors vienu kino filmu? Ar jau atsisveikino su kino pasauliu?

„Jeigu atsiras tinkamas scenarijus, būtinai filmuosiuosi“, – sakė aktorė.

Gerbėjai įdėmiai seka ne tik G.Paltrow karjerą, bet ir asmeninį gyvenimą. Aktorės gyvenime būta ne vieno meilės romano. Dešimtajame dešimtmetyje G.Paltrow susitikinėjo su Holivudo žvaigždėmis Bradu Pittu (58 m.) ir Benu Afflecku (49 m.).

O gražiausias ir ilgiausias meilės romanas užsimezgė 2002-aisiais – aktorei tai buvo sunkus metas, kai ji sielojosi dėl tėvo netekties.

Po britų roko grupės „Coldplay“ koncerto aktorė atėjo į užkulisius paprašyti pagrindinio vokalisto Chriso Martino (45 m.) autografo.

Po trumpo susitikimo G.Paltrow ir Ch.Martinas pajuto vienas kitam simpatiją. Jis skyrė mylimajai Gwyneth dainas, ji lydėdavo jį per gastroles, prabangius viešbučius iškeitusi į gyvenimą ant ratų.

Iš vienuolika metų trukusios santuokos gimė duktė Apple (17 m.) ir sūnus Mosesas (15 m.). 2014-aisiais pora pareiškė, kad suka skirtingai keliais.

Viename interviu G.Paltrow atvirai prisipažino, kad su vyru niekada tikrai kartu nebuvo ir vienas kito laikėsi tik dėl vaikų. 2018-aisiais aktorė ištekėjo antrą kartą. Jos išrinktuoju tapo amerikiečių režisierius, prodiuseris Bradas Falchukas (51 m.). Ilgametė G.Paltrow draugystė su juo virto romantiškais santykiais.

Antrasis kino žvaigždės vyras taip pat turi du vaikus. Susilaukti bendros atžalos sutuoktiniai neplanuoja.

Nepaisant sunkių skyrybų, aktorė su buvusiuoju vyru Ch.Martinu išsaugojo draugiškus santykius. Ji išmoko išsiskyrimo pamokas, o jų bendravimas tapo net nuoširdesnis.

Dabar G.Paltrow į savo „Instagram“ paskyrą įkelia abiejų sutuoktinių, – nuotraukas. Kino žvaigždė net pasveikino su gimtadieniu dabartinę „Coldplay“ pagrindinio vokalisto Ch.Martino išrinktąją – filmo „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ („Fifty Shades of Grey“) žvaigždę Dakotą Johnson (32 m.).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.