Užsienio žvaigždžių įtaka matuojama ne tik pinigais

Vien talento nepakanka, kad patektum į žurnalo „Forbes“ sudaromą 100 įtakingiausių pasaulio garsenybių sąrašą. Tačiau daugiausia uždirbantys taip pat nebūtinai yra ir patys įtakingiausi.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 14, 2012, 8:00 PM, atnaujinta Mar 18, 2018, 3:52 AM

Skyrybos, ašarų upeliai prieš kino kameras ir fotoobjektyvus, atgrasios, celiulitą atidengiančios nuotraukos — visa tai negali pakenkti tikrai didžiojo ekrano ar scenos karalienei. Tai įrodo Jennifer Lopez (42 m.).

100 įtakingiausių pasaulio garsenybių sąraše iš Lotynų Amerikos kilusiai gražuolei pikantišku užpakaliuku žurnalas “Forbes” skyrė pirmąją vietą.

Per pastaruosius metus J.Lopez iš muzikos, pramogų verslo, reklamos sutarčių su daugeliu garsių prekių ženklų savininkų (pvz., “L’Oreal” ir “Gillette”) uždirbo 52 milijonus JAV dolerių (maždaug 146 mln. litų). Tačiau tai — ne rekordinė suma.

Daugiausia už visus — 165 mln. dolerių (apie 463 mln. litų) — per pastaruosius 12 mėnesių susišlavė garsioji pokalbių laidų vedėja Oprah Winfrey (58 m.). Įtakingiausių garsenybių sąraše ji užėmė antrąją vietą. Beje, O. Winfrey turtas vertinamas 2,7 milijardo dolerių (maždaug 7,58 mlrd. litų).

Garbinga trečioji vieta atiteko paauglių dievaičiui Justinui Bieberiui (18 m.), praėjusiais metais praturtėjusiam 55 milijonais dolerių (apie 154 mln. litų).

Pirmą kartą į šį “Forbes” sąrašą pateko amerikiečių televizijos žvaigždė Kim Kardashian (31 m.). Ji, didžiausiai visų nuostabai, užėmė septintąją vietą.

Į pirmąjį dešimtuką pateko garsusis 65 metų režisierius Stevenas Spielbergas (10-oji vieta), Holivudo žvaigždė 50-metis Tomas Cruise’as (9-oji vieta) ir popmuzikos įžymybė 30 metų Britney Spears (6-oji vieta).

Priešingai nei dauguma ekonomikos žurnalo “Forbes” sąrašų, nustatant 100 įtakingiausių pasaulio garsenybių atsižvelgiama ne tik į jų pajamas.

Į šį sąrašą patenka kino ir televizijos aktoriai, modeliai, sportininkai, rašytojai, muzikantai ir komikai, kurie “Forbes” duomenimis, sulaukia daugiausia žiniasklaidos dėmesio.

Atsižvelgiant į tai, kaip dažnai spauda, radijas, televizija praneša apie įžymybę, didėja arba mažėja jų įtaka. Beje, žurnalas atsižvelgia ir į tai, kaip dažnai jie minimi socialiniuose tinkluose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.