Pati atlikėja, progą pamatyti leidinį gavusi tik šią savaitę, jau kurį laiką savo „Twitter“ paskyroje rašė, jog bandys visą redakciją papirkti pyragėliais ir pirmoji sužinoti, kaip atrodys įspūdingas šventinis viršelis, kurį fotografavo duetas Mert & Marcus, o stilių kūrė legendinė stilistė Grace Coddington.
Vis tik nuotrauka, kurioje atlikėja dėvi įspūdingą ryškiai rožinę amerikiečio Marco Jacobso suknelę, Lady Gagai labai priminė garsų transvestitą Ru Paul: „Kam dar be manęs viršelis primena Ru Paul? Jei tik būčiau tokia nuostabi, kaip tu... Na, šįkart bent pasistengiau įspūdingai atrodyti su dideliu peruku.“
Šis viršelis dramatiškai skiriasi nuo jos pirmojo darbo kartu su „Vogue“, publikuoto dar 2011-ųjų kovo mėnesį. Šįkart atlikėja atrodo neatpažįstamai, nes suknelė paryškina jos moteriškas formas, šviesūs plaukai draikosi, o veidas nėra padengtas itin ryškiu makiažu.
Šiame leidinio numeryje atlikėja kalba apie savo būsimąjį kvapą „Fame“, garsiąją ir pasaulį sukrėtusią mėsos suknelę. Lady Gaga atskleidė, jog savotiška jos interpretacija pasirodo ir šou turo metu: „Kalbėjausi su savo stilistu ir bandžiau įsivaizduoti, jog esu močiutė, atėjusi į koncertą. Kaip man reikėtų atskirti, kad tai ne paprastas, o būtent Lady Gagos šou? Žinoma, kad skiriamuoju ženklu tapti turėjo mėsos suknelė.“