Britai skrupulingai stebi Kate išvaizdą, drabužių stilių ir stengiasi ją pamėgdžioti. Šis fenomenas netgi gavo pavadinimą „Kate efektas“.
Paaiškėjo, kad Kate daro įtaką ne tik savo drabužių stiliumi, bet ir makiažu. Viena didžiausių interneto kosmetikos parduotuvių „Feelunique.com“ pasiūlė savo pirkėjams išrinkti įtakingiausią grožio ikoną. Pirmoje vietoje atsidūrė Kembridžo hercogienė, sugebėjusi nurungti supermodelį Kate Moss.
Apklausos rezultatai parodė, kad kas trečias grožio priemonių pirkėjas renkasi tai, ką naudoja Kate. Kartą, kai paparacai nufotografavo K.Middleton išeinančią iš parduotuvės su vežimėliu, kuriame matėsi kremo „NIVEA Visage“ dėžutė, šio ženklo prekių pardavimai ženkliai padidėjo.
Interneto parduotuvės savininko teigimu, populiariausia plaukų dažų spalva Didžiojoje Britanijoje dabar yra tokia kaip ir Kate – tamsiai ruda. Nors iki Kate vestuvių su princu Williamu daugiausiai būdavo nuperkama šviesių atspalvių dažų.
Į Didžiosios Britanijos grožio dievaičių trijulę be dviejų Kate – Kate Middleton ir Kate Moss patenka ir Victoria Beckham.
Šie apklausos rezultatai nustebino ne vieną grožio industrijos atstovą. Juk dar visai neseniai Kate Middleton buvo kritikuojama už tai, kad ji pati darosi makiažą, kuris ne visuomet būdavo nusisekęs. Tarp didžiųjų Kate kritikų buvo dizainerė Vivien Westwood ir „Victor & Rolf“ mados namų dizaineriai Victoras Horstingas bei Rolfas Snoerenas.
Parengė Erika Zabulėnienė