Svetainė „Podnews“ pranešė, jog kai kuriuos interviu Meghan tinklalaidėje darė ne ji pati, o kitas laidos personalas. Garso įrašai, kuriuose M.Markle užduoda klausimus, buvo suredaguoti specialios programos pagalba ir sumontuoti į epizodus, kurie buvo transliuojami „Spotify“ platformoje.
Per vieną sezoną Meghan tinklalaidėje pasirodė daugybė garsių svečių, įskaitant Mariah Carey, Serena Williams ir Mindy Kaling.
Tačiau tai ne pirmas kartas, kai kyla klausimų apie jos indėlį į interviu su kitais žmonėmis.
Praėjusių metų rugpjūtį laidos viešnia Allison Yarrow, žurnalistė iš Niujorko, atskleidė, kad ji iš tikrųjų nekalbėjo su Meghan, kai buvo duodamas interviu laidai.
Praėjusią savaitę „Spotify“ ir Sasekso valstijos garso įrašų gamybos įmonė „Archewell Audio“ paskelbė bendrą pareiškimą dėl sprendimo neatnaujinti M.Markle tinklalaidės antrajam sezonui, teigdami, kad tai buvo abipusis susitarimas.
Meghan ir Harry 2020 m. pabaigoje pasirašė 20 mln. dolerių vertės susitarimą su „Spotify“ dėl projekto, tačiau teigiama, kad karališkoji pora neatitiko produktyvumo kriterijų, reikalingų norint gauti visą išmoką, pranešė „Wall Street Journal“
Šiuo metu dviejų vaikų mama taip pat dirba prie kelių kitų projektų. Sklando gandai, kad ji ketina atgaivinti savo sveikatingumo ir gyvenimo būdo svetainę „The Tig“, o pastarosiomis dienomis taip pat buvo pranešta, kad Meghan netrukus gali tapti naujausiu aukščiausios klasės mados ir grožio prekės ženklo „Dior“ veidu.