Karališkasis ekspertas: pabėgusi iš Jungtinės Karalystės M. Markle jaučiasi nepatogiai

2020 m. pasaulį apskriejo žinia apie tai, kad princas Harry (39 m.) ir jo žmona Meghan Markle (42 m.) paliko Junginę Karalystę ir persikėlė gyventi į JAV. Tačiau dabar karališkasis ekspertas prakalbo, kad gyvendama Kalifornijoje M.Markle pradėjo jautis nepatogiai.

Meghan Markle.<br>Dutch Press Photo/Cover Images / scanpix nuotr.
Meghan Markle.<br>Dutch Press Photo/Cover Images / scanpix nuotr.
Meghan Markle ir princas Harry.<br>ZUMAPRESS.com / scanpix nuotr.
Meghan Markle ir princas Harry.<br>ZUMAPRESS.com / scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Apr 18, 2024, 6:27 PM, atnaujinta Apr 18, 2024, 7:41 PM

2020 m. M.Markle ir princas Harry atsitraukė nuo karališkosios šeimos pareigų ir sukėlę tikrą audrą Didžiojoje Britanijoje, kartu su vaikais Archie ir Lilibet persikėlė į Kaliforniją.

Praėjus metams po išvykimo karališkasis ekspertas iškėlė klausimų, ar M.Markle tikrai yra patenkinta naujuoju šeimos gyvenimu.

Užimta dviejų vaikų mama ką tik pristatė savo prekės ženklą „American Riviera Orchard“ – ekspertai tikino, kad per kelias savaites nuo pristatymo hercogienė „uždirbs šešiaženkles sumas“.

Ji pasiraitojo rankoves ir į darbą įsitraukė pilnu pajėgumu tačiau, kaip teigia karališkosios šeimos ekspertas Tomas Quinnas, tai toli gražu nepanašu į gyvenimą, kurį ji įsivaizdavo būdama princese.

Naujas M.Markle prekės ženklas iš tiesų tai tik „The Tig“ prekės ženklo, kurio ji atsisakė, kai ištekėjo už Harry, atnaujinimas. Tekėdama ji manė, kad būdama karališkoji princesė gyvens be galo garbingą gyvenimą ir valdys nesuskaičiuojamus turtus.

Dar tiksliai nežinome, ką tiksliai pardavinės M.Markle, tačiau itin stebina jau paskelbtos prekės. Princas ir jo žmona pradėjo pardavinėti marmeladą, uogienes ir net šunų šampūną.

Naujoji įmonė ir plačiai nuskambėjęs M.Markle vizitas į vaikų namus Los Andžele neabejotinai yra susiję ir leidžia manyti, kad pora pradeda jaustis nejaukiai sėdėdama Kalifornijoje ir neturėdama ką veikti“, – išskirtiniame pokalbyje su Mirror.com kalbėjo karališkasis autorius T.Quinn.

Verslo ekspertai taip pat pastebėjo „požymių, kad naujasis Sasekso kunigaikštiesės prekės ženklas buvo sukurtas skubotai“.

Bendrovės „Own Your Space“ dizaino vadovė Lita Rebello pateikė įžvalgią prekės ženklo identiteto kritiką, ypač daug dėmesio skirdama logotipui.

Logotipas, sukurtas taip, kad simbolizuotų pagrindines prekės ženklo vertybes ir siekius, sukėlė aršias diskusijas dėl dizaino sprendimų ir bendro poveikio.

„Jie kūrybingai sukūrė logotipo herbą, paslėpdami jame inicialus, tačiau jis toks netvarkingas, kad jo beveik neįmanoma pastebėti.

Atrodo, kad princas ir jo žmona siekė būti protingi, bet galiausiai ženklas tapo lyg galvosūkiu, kurį sunku išspręsti.

Atrodo, kad visas logotipo dizainas buvo kuriamas skubotai. Atrodo, tarsi kažkas nežinojo, kada nustoti piešti.

Dėl šios priežasties netvarkoje sunku įžvelgti kokią nors aiškią formą ar idėją. Tekstui pasirinktas įmantrus rašysenos stilius, tačiau sumažinus tekstą iki įprasto dydžio itin sunku jį perskaityti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.