Aktorė leido karališkosios poros gerbėjams pažvelgti, kur ir kaip juodu gyvena, mat dalijosi nuotraukomis iš preciziškai prižiūrėto ir išpuoselėto princo Harry bei
Meghan Markle sodo.
Pirmoje nuotraukoje A.Spencer pozavo su tarp citrinų įkomponuotu naujo Meghan Merkle prekės ženklo „American Riviera Orchard“ uogienės stiklainiu. Aktorė visuomet buvo ištikima
Meghan Markle bičiulė, todėl nenuostabu, kad viena pirmųjų gavo iš Sasekso kunigaikštienės dovanų.
„Ši uogienė yra mano uogienė. Tikrai skanus skonis to, kas yra viduje . Labai tave myliu M“, – rašė A.Spencer.
Kitose aktorės pasidalytose akimirkose gerbėjai išvydo princo Harry ir
Meghan Markle augintinį. Į biglio veislės šunį panašus keturkojis džiaugėsi į namus užsukusia viešnia – leido paglostyti pilvą, o kitoje akimirkoje – siekė palaižyti
Meghan Markle bičiulės veidą.
Praėjusį mėnesį
Meghan Markle pristatė savo naują prekinį ženklą, tačiau pradžioje informacija apie tai, kas bus siūloma, buvo akylai slepiama. Visai neseniai Sasekso kunigaikštienė nuomonės formuotojams išsiuntė savo pirmąjį produktą – indelį braškių uogienės.
Buvo pagaminta tik 50 stiklainių uogienės, o karališkasis ekspertas Michaelas Cole'as mano, kad
Meghan Markle vis tiek gali užsidirbti daug pinigų iš šio produkto, leisdama juo prekiauti viename iš brangesnių prekybos centrų.
„Yra įžymybių prekybos centras „Erewhon“, kuris nėra plačiai žinomas, bet parduoda stiklainius su įžymybėms priklausančių bičių pagamintu medumi iki 200 svarų (233 eur.) už stiklainį“, – teigė jis.