Garsių žmonių veidai – jaukas patikliam pirkėjui

Grįžusi į Lietuvą Danguolė susitiko su reklamos specialistais. Po pirmojo pokalbio visos abejonės išgaravo. Dirbti su profesionalia komanda jai buvo įdomu.

Daugiau nuotraukų (1)

Laura Čaplinskaitė ("Stilius")

2012-10-04 17:03, atnaujinta 2018-03-16 08:45

Prekybos centro „Panorama” reklamos veidu tapusi galerininkė D.Stachura pasiūlymo nusifotografuoti reklamai telefonu sulaukė būdama Vienoje. Todėl tąkart tik mandagiai pasakė, kad apie tai pagalvos.

Grįžusi į Lietuvą Danguolė susitiko su reklamos specialistais. Po pirmojo pokalbio visos abejonės išgaravo. Dirbti su profesionalia komanda jai buvo įdomu.

Meno galerijos savininkė girdėjo komentarus, kodėl parsidavė ne pasaulinio lygio prekės ženklui, o vietiniam prekybos centrui. Ji atkerta, kad daug moterų ar merginų mielai pasikeistų su ja vietomis.

„Kūrybinis procesas smagus, šėlstame parduotuvėse, nuotaika puiki. Ne mažiau svarbu ir solidus atlygis. Todėl suprantu, kodėl kai kam dėl to pavydu”, – kalbėjo prekybos centro reklamos veidu tapusi vilnietė.

Po fotosesijos ji ėmė dažniau lankytis būtent šiame prekybos centre, nors reklamos užsakovai ir nereikalavo iš jos ten apsipirkti.

„Esu girdėjusi, kad žmonės, kurie reklamuoja prekę, privalo pirkti tik ją, o jei nusižengia šiai taisyklei, gauna dideles baudas. Tačiau manęs niekas nesistengė įsprausti į rėmus. Baudas moku tik kelių policijai!

Kai kam „Panoramoje” trūksta prabangiausių pasaulio prekių ženklų? Manau, ir mūsų rinka, ir pirkėjas dar jiems nesubrendę. Man kur kas vertesnis yra kokybiškas, o ne garsaus prekės ženklo drabužis”, – patikino Danguolė.

Užsienyje ji yra sutikusi ir tokių moterų, kurios nuo galvos iki kojų pasipuošusios vardiniais drabužiais atrodo nestilingai.

„Stilingai apsirengusiu laikomas žmogus, kuris moka išsiskirti iš minios ne brangiomis etiketėmis. Deramas žmogaus elgesys – svarbiausias gero stiliaus požymis.

Neperku daiktų tik todėl, kad jie madingi. Mieliau pati diktuoju madą. Vis dėlto seno chalato ar nudėvėtų batelių mano spintoje tikrai nerasite”, – sakė D.Stachura.

Moteris niekada nesutiktų reklamuoti sveikatai žalingų produktų ir tokių prekių, kurios prieštarauja jos nuostatai gyventi gražiai.

Išsamų straipsnį skaitykite žurnale „Stilius”

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.