Kelias dienas Milane bendravusi su tarptautinės atrankos „Martini Royal Casting“ finalininkėmis Asta Valentaitė Milane stojo prieš komisiją, kuri spręs, ar lietuvė taps naujuoju „Martini“ prekės ženklo reklamos veidu.
Tris dienas Asta ir likusios šešios merginos iš kitų Europos šalių bendravo su tarptautinės atrankos organizatoriais, kurie akylai stebėjo, kaip merginos elgiasi aplinkoje, kaip bendrauja ir kaip sugeba atsipalaiduoti prieš fotokameras.
Trečiadienio popietę A. Valentaitė, rumunė Maria Bata, ispanė Barbara Gonzalez, portugalė Fernanda Carvalho, kazachė Anastassiya Tarrasova, estė Helen Adamson ir gruzinė Mariam Kublashvili susirinko į priešais katedrą esančią „Martini“ terasą, iš kurios atsiveria nuostabi Milano panorama.
„Martini“ terasoje visos merginos dar kartą stojo prieš fotoobjektyvą ir filmavimo kameras. Vertinimo komisija stengiasi su kiekviena mergina pabendrauti atskirai, prieš galutinai nuspręsdami, kuri iš jų taps nugalėtoja. Komisija žada šiandien sutarti, kuri dalyvė taps naujuoju „Martini" prekės ženklo reklamos veidu, tačiau apie savo sprendimą praneš tik spalio 16 dieną. Nugalėtoją paskelbs „Martini“ prekės ženklo direktorius Arnaud Meyselle, kuris su merginomis susipažino prieš kelis mėnesius Ibisos saloje.
Komisiją, be A. Meyselle, sudarė dizaineris Christianas Louboutinas, praėjusių metų „Martini Kisser Casting“ atrankos laimėtojas italas Yuri Buzzi ir internetinės parduotuvės MyWardrobe.com savininkė Sarah Curran.
A. Valentaitė portalui lrytas.lt sakė, kad ir nelaimėjusi pagrindinio prizo, jausis nugalėtoja. „Patekimas tarp septynių geriausių taip pat yra pasiekimas. Džiaugiuosi, kad turėjau galimybę dalyvauti tokiame renginyje. Niekada anksčiau nieko panašaus nebuvau patyrusi, nes nesu dalyvavusi jokiose varžytuvėse. Tai man – smagi patirtis“, - kalbėjo Asta.