R.Mackevičius: už mano personažo nuodėmes būtų kvaila teisti mane

Populiaraus radijo stoties „Zip FM“ dueto „Radistai“ narys Rolandas Mackevičius prie savo veiklų sąrašo nuo šiol galės pridėti dar vieną – filmavimąsi reklaminiuose klipuose. Lapkritį pasirodžiusioje vienos picerijos reklamoje „radistas“ įkūniją stileivą, spjaunantį ant garsių mados žinovų patarimų.

Lapkritį pasirodžiusioje vienos picerijos reklamoje „radistas“ įkūniją stileivą, spjaunantį ant garsių mados žinovų patarimų.
Lapkritį pasirodžiusioje vienos picerijos reklamoje „radistas“ įkūniją stileivą, spjaunantį ant garsių mados žinovų patarimų.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 7, 2013, 5:58 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 12:58 PM

„Tai nebuvo mano debiutas prieš kamerą: esu dalyvavęs keliose fotosesijose, nusifilmavęs komerciniuose vaizdo siužetuose, bet ši reklama buvo aukščiausios kokybės profesionalų darbas. Dirbti tokiuose filmavimuose – vienas malonumas,“ - sako R.Mackevičius.

Paklaustas, kaip įsivaizduoja stiliavalgį, kurį įkūnija reklamoje, Rolandas atsako, kad tai žmogus, jau perėjęs greito maisto restorano ir sušių valgymo etapą, o šiuo metu besimėgaująs natūraliu, gurmanišku maistu. Anot jo, naujos maisto mados neokupuoja, bet papildo jo gyvenimą. „Nesu vegetaras, bet mėgstu Azijos virtuvę, kurioje gausu daržovių. Nesu ir žaliavalgis, bet termiškai neapdoroto maisto restoranus aplankau, kad bent kartais pakeisčiau kasdienius kenksmingus valgymo įpročius, pavyzdžiui, sriubą užkąsčiau burokėlių ir linų sėmenų duonele, o ne tradiciniu batonu,“ – šmaikštauja „radistas“.

Reklamos personažo ironija žinomo dizainerio bei stilisto atžvilgiu bei galimi vieši pykčiai R.Mackevičiaus negąsdina: „Toks buvo režisūrinis sumanymas, kurį aš išpildžiau. Juk niekas nepuola slėpti nekaltų mergelių ar vaikų, kai į svečius ateina Anthony Hopkins‘as, suvaidinęs Hanibalą Lekterį. Tai – tik personažas, nieko bendro su aktoriaus pasaulėžiūra bei gyvenimo būdu neturintis. Kad ir palyginus menka rolė, bet reklamoje buvau aktorius, tad už personažo nuodėmes būtų kvaila teisti mane“.

Pasak „Charlie pizza“ prekės ženklo vadovės Natalijos Juralevič, reklama atspindi R.Mackevičiaus asmenybę: jis skiria dėmesį savo išvaizdai, yra draugiškas, charizmatiškas, drąsus, kartais – ironiškas. Kadangi šiuos savo „užkadrinius“ būdo bruožus „radistas“ perkėlė į ekraną, reklamos herojus atrodo natūraliai ir įtikinamai.

„Šiais laikais žmonės drąsesni, originalesni, linkę eksperimentuoti, savo stilių kuria patys, aklai nepasitikėdami dizaineriais ir stilistais, - sako N. Juralevič. - Stiliavalgis – žmogus, kuris pasitiki savimi, valgo ir rengiasi kaip patinka, o ne kaip madinga.“

Lietuviškose reklamose jau yra nusifilmavusi aktorė Redita Dominaitytė, balerūnas Nerijus Juška, dizaineris Juozas Statkevičius, režisierius Vytenis Pauliukaitis, humoristas Vitalijus Cololo, penkiakovininkas Andrejus Zadneprovskis, verslininkas Žilvinas Grigaitis, televizijos laidų vedėjas Algis Ramanauskas-Greitai, atlikėja Violeta Tarasovienė, atlikėja Rūta Ščiogolevaitė-Domijonaitienė ir kiti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: G. Nausėda ir I. Šimonytė apie antrąjį prezidento rinkimų turą