J. Vėžauskaitė-Žižė būdama ant žemės palietė dangaus gabalėlį

„Reikia tik užsimerkti ir pagalvoti, koks tavo pasaulis turėtų būti, ir, nepatikėsi, pasijusi tarsi burtininkas, nes atsimerkęs rasi jį būtent tokį, kokį sukūrei pats. Na, tuomet mes tikri burtininkai..."– šypsojosi ką tik aukso žiedus sumainę buvusi scenos atlikėja Julija (28 m.) ir menininkas Laurynas (36 m. ) Žižiai. Paslaptingai nuslėptas ir kruopščiai vyro suplanuotas medaus kopinėjimas Maldyvų saloje Julijai suteikė galimybę būnant ant žemės paliesti dangaus gabalėlį.

Indrė Greizaitė

Aug 8, 2014, 7:38 AM, atnaujinta Feb 11, 2018, 11:34 AM

Medaus mėnesio kelionės planavimas Julijos pečių neslėgė – Laurynas pats ėmėsi viską suplanuoti iki menkiausių smulkmenų, o moteriai teliko pasikliauti savo išrinktuoju.

„Vyras man nieko nesakė apie kelionę ir nesidalijo jokia informacija – viską planavo pats. Tik mums atvykus į Rygos oro uostą ten dirbanti mergina išsidavė – pasakė galutinį kelionės tašką. Aš džiaugiausi, kad Laurynas viską organizavo, ir net mintyse slapčia nesistengiau spėlioti, kur mudu nuvyksime. Žinojau, kad jis šią kelionę suorganizuos taip pat tobulai kaip ir pasipiršimo kelionę į Siciliją. Tad tikrai neklydau. Tik dabar keliavome jau kaip vyras ir žmona“, – džiaugėsi J.Žižė.

Jauna šeima medų kopinėjo aštuonias dienas. Anot prekės ženklo „Wear Mad By July“ įkūrėjos ir buvusios grupės „Pinup Girls“ narės Julijos, tai buvo nei per daug, nei per mažai, o kelionėje didžiausią įspūdį paliko pasakiška gamta, mediniai bungalai, privatūs paplūdimiai su palmėmis.

„Tai nuostabi vieta. Mūsų medaus kopinėjimas buvo tingus. Lankėmės restoranuose ir vis ragavome įvairių šalių patiekalus – labai sveikai ir skaniai valgėme, lepinomės saulės spinduliuose – kiekviena minutė atrodė tarsi sapnas. Paskutinę dieną plaukiojome greitaeigiais kateriais po salynus, nardėme po nuostabųjį povandeninį Indijos vandenyną.

Būdama Maldyvuose juokavau, kad mes ir negyvenamoje saloje neatsisakytume savo hobio fotografuotis, aš esu dirbusi fotomodeliu, o vyras mėgsta fotografuoti – tai mūsų aistra“, – įspūdžiais dalijosi Julija.

Moteris šypsojosi, kad yra daugybė žmonių, kurie atostogauti važiuoja su keturiais lagaminais, tačiau Julijai ir Laurynui tokiai kelionei daug drabužių nereikia – užtenka protingai atsirinkti reikiamus daiktus: šiek tiek drabužių pasipuošti vakarienei, keli maudymosi kostiumėliai ir reikiamos higienos priemonės. Anot Julijos, tai galima sutalpinti į vieną lagaminą.

O kaipgi lauktuvės? Juk saloje nenusipirksi ko nors įmantraus...

„Kaip ir visose salose, čia daugiausia įvairiausių kriauklių ir koralų.

Mano mylima anyta kolekcionuoja vėduokles, tad kiekvienoje išvykoje turime ganėtinai nelengvą užduotį – rasti originalią, nematytą ir atspindinčią tą vietą, kurioje buvome, vėduoklę.

Ilgai vaikščiojome po Maldyvų sostinę Malę, tikėjomės rasti ką nors išskirtinio, rankų darbo, tačiau, deja, aptikome tik kiniškas ir kvepiančiąsias vėduokles, o tokios mums netiko. Užsukome į dar kelias suvenyrų parduotuvėles, gidas parodė vėduoklę-kepurę, ir mes kaipmat supratome, kad radome tai, ko ieškome. Anytai labai patiko parvežtos lauktuvės, tad mūsų tikslas buvo pasiektas.

Pati prisirinkau kriauklių, nes jomis vonios kambaryje dekoruoju žvakių lėkštes. Iš kiekvienos egzotiškos šalies stengiuosi parsivežti ką nors gražaus, ką jūra ar vandenynas išmeta į krantą.

Paskutinę mūsų dieną mane nustebino padavėjas. Jis man padovanojo rankų darbo iš palmių lapų pintą žuvytę – nieko mielesnio negalėjau ir tikėtis. Tai geriausios ir gražiausios lauktuvės iš visų, kurias kada nors esu gavusi“, – dėstė moteris.

Nors medaus kopinėjimas Maldyvuose ką tik susikūrusiai šeimai buvo pasakiškas, moteris antrą kartą ten negrįžtų. Anot Julijos, jos vyras Laurynas yra pasakęs: „Niekada nebegrįšime į tą pačią vietą, nesvarbu, kaip gera ten buvo, nes pasaulyje yra dar tiek daug ką pamatyti, pažinti ir aplankyti, tiek įdomių ir gražių vietų, kad tikriausiai net neužteks viso gyvenimo.“ Tad Julija ir Laurynas dabar tik pasvajoja, kad į Maldyvus galbūt grįš senatvėje – atšvęsti auksinių vestuvių.

„Mėgstame keliauti už Atlanto. Nuvykę į norimą vietą važinėjame, daug pamatome ir prisirenkame kuo daugiau įspūdžių. Išsinuomojame motociklą ir lekiame, kur tik akys mato ar patinkančios nuorodos veda. Niekur neskubame, o patikusioje vietoje būname tiek, kiek širdis geidžia. Esu išranki maistui, todėl man labai svarbu keliauti ten, kur galėčiau paragauti ko nors dar neatrasto, skanaus. Kartu su vyru mėgstame pasimėgauti šviežiomis jūrų gėrybėmis ir prinokusiais vaisiais, daržovėmis“, – sakė Julija.

J.Žižė džiaugiasi ištekėjusi už mylimojo – ji gyvena pagarbos, švelnumo ir meilės oazėje, o Lauryną stengiasi padaryti pačiu laimingiausiu vyru žemėje. Po vestuvių ir medaus kopinėjimo dabar svarbiausia poros misija – sveiki ir gražūs vaikai.