„Pastebėjau, žmonės vis dažniau ieško daugiau nei tik naujo drabužio ar originalaus papuošalo. „Baltą Mišką“ auginame tarsi vietą, kurioje kaskart galima rasti kūrybos dvasia persismelkusių naujų dalykų, o pirkėjas sutinkamas tarsi svečias“, – sakė krautuvėlės savininkė Ieva Balčiūtė.
2013 metais pradėjusi veikti ir lietuvių, latvių ir estų dizainerių drabužius bei aksesuarus pardavinėjanti krautuvėlė per dvejus metus gali didžiuotis subūrusi nuolatinių gerbėjų būrį. „Keliame didžiulius reikalavimus kokybei, – sakė I. Balčiūtė. – Drabužis gali būti labai gražus, bet pirmiausia jis turi būti kokybiškas. Neretai tenka nuvilti dizainerius, kai atsisakome prekiauti jų sukurtais daiktais, tačiau labiausiai nenorime nuvilti savo pirkėjų. Svajoju, kad „Baltas Miškas" taptų lyg kokybės atspaudu – jei prekė mūsų lentynoje, vadinasi, ji verta dėmesio.“
Krautuvėlės vadovė sako prieš dvejus metus nė nemaniusi, kad Lietuvoje esama tiek daug talentingų mados kūrėjų ir įdomių prekės ženklų. „Antrąją parduotuvę atidarėme, nes manome, kad kiekvieną gražų talentingo dizainerio kūrinį privalu parodyti pirkėjams, tinkamai jį eksponuoti. „Balto Miško“ erdvė Užupyje tam jau per maža“, – savo sprendimą atidaryti dar vieną parduotuvę aiškina I. Balčiūtė.