Pirmas Europoje garbingas įvertinimas – lietuviškam viešbučiui

Kovo 11-oji tapo dviguba šventė „IDW Esperanza Resort“ viešbučio šeimininkams ir jo svečiams. Pasaulio „Small Luxury Hotels of the World" tinklui priklausantis, šiais metais keliautojų interneto tinklo „TripAdvisor“ „Traveler‘s Choise“ nominacijos laimėtojas, netoli Trakų įsikūręs penkių plius žvaigždučių viešbutis „IDW Esperanza Resort“ nuo šiol gali didžiuotis dar vienu įvertinimu.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 11, 2015, 7:31 PM, atnaujinta Jan 10, 2018, 10:10 PM

Vasario pabaigoje viešbučiui suteiktas Amerikos viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų mokymo instituto (AHLEI – American Hotel and Lodging Educational Institute) „Guest Service Gold“ statusas. Jį liudijanti lentelė prie viešbučio durų buvo pritaisyta Lietuvos laisvės dieną – kovo 11-ąją. Apdovanojimą įteikė į Lietuvą specialiai iš Amerikos atvykęs instituto viceprezidentas Edas Kastli.

„Tai – pirmasis apdovanojimas, kurį institutas teikia Europoje. Didžiuojamės, kad ir vėl esame pastebėti, kad pasauliniai svetingumo programų kūrėjai įvertino mūsų pastangas. Išlaikėme tikrai sunkų egzaminą“, – sakė „IDW Esperanza Resort“ vadovas Tomas Maknickas.

1953 metais JAV, Orlande įkurtas Amerikos viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų mokymo institutas – pasaulinė organizacija, kurianti svetingumo programas, diegianti profesinio sertifikavimo bei aptarnavimo inovacijas, rengianti darbuotojų mokymus. Instituto parengtais vadovėliais naudojasi pasaulinio garso turizmo ir viešbučių vadybos mokyklos visame pasaulyje.

„Dažnai girdime – „vakarietiški aptarnavimo standartai“. Jie lyg ir turėtų demonstruoti aukščiausio lygio svetingumą, nepriekaištingą aptarnavimo lygį, tačiau dar visai neseniai neturėjome jokio pasaulinio standarto, galinčio užtikrinti, jog viešbutis tikrai teikia tokias paslaugas, – sakė sertifikuotas tarptautinės klasės svetingumo srities ekspertas-konsultantas, turizmo ir viešbučių vadybos dėstytojas Linas Pučinskas. – Štai kodėl Amerikos viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų institutas sukūrė ir pristatė „Guest Service Gold“ standartą.

Instituto mokslininkai rėmėsi apklausomis, tyrimais ir daugiamete svečių aptarnavimo stebėsena. JAV „Guest Service Gold“ įsitvirtino labai greitai, šio standarto nuostatomis vadovaujasi Azijos rinka, dabar atėjo Europos eilė.“

„Guest Service Gold“ sudaro septynios, aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę lemiančios nuostatos – pasitikėjimas, intuicija, pasiaukojantis darbas, nuoširdumas, sugebėjimas nuolat stebinti savo klientus, iniciatyva ir kruopštumas.

Visus šiuos darbuotojų įgūdžius vertina Amerikos viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų instituto ekspertai. „IDW Esperanza Resort“ darbuotojai pirmieji Lietuvoje visi kartu lankė instituto surengtus kursus anglų kalba ir laikė 30 pakopų egzaminą. „Guest Service Gold“ statusas viešbučiui suteikiamas, jei visi darbuotojai šį egzaminą išlaiko.

„Tai nėra paprasta padaryti, programa sunki, o parengtas klausimynas – gana suktas, paprastai prireikia keleto mėginimų“, – sakė ekspertas Linas Pučinskas. „IDW Esperanza Resort“ vadovas Tomas Maknickas teigė, kad tik tuomet, kai visas viešbučio personalas gauna individualius svečių aptarnavimo profesionalų sertifikatus, viešbučiui suteikiama teisė teikti paraišką „Guest Service Gold“ nominacijai.

„Vertinimo komisija ne tik peržiūrėjo mūsų pateiktą informaciją apie viešbutį, bet ir pati rinko viešai prieinamus atsiliepimus internete, kelionių puslapiuose „TripAdvisor“, „Lonely Planet“. „Guest Service Gold“ sertifikatas galioja vos dvejus metus. Jei norėsime, kad viešbutis ir vėl būtų vertinamas, egzaminus teks laikyti iš naujo“, – sako T.Maknickas.

Amerikos viešbučių ir apgyvendinimo įstaigų mokymo instituto surengtą egzaminą išlaikiusiems viešbučio darbuotojams buvo įteikti sertifikatai ir specialūs ženkleliai, o viešbučiui – speciali „Guest Service Gold“ lentelė.

„Atkūrus Nepriklausomybę Lietuvoje įsikūrė daug naujų viešbučių, restoranų, – sakė tarptautinės klasės svetingumo srities ekspertas-konsultantas L. Pučinskas, – Aptarnavimo infrastruktūra mūsų šalyje – viena naujausių ir moderniausių Europoje. Dabar atėjo laikas investuoti į aptarnavimo lygį, meistrišką svetingumo organizavimą. Kiekvienas geras svečių atsiliepimas po viešnagės Lietuvoje, neabejoju, skatina turizmo plėtrą mūsų šalyje.“

Drauge su „IDW Esperanza Resort“ viešbučiu apdovanojimas restoranų kategorijoje taip pat bus įteiktas restoranui „Verkiai“, kuris yra įsikūręs istoriniuose Verkių Rūmuose Vilniuje. Tai pirmosios tokiu sertifikatu apdovanotos svetingumo įstaigos ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.