„Giorgio Armani“ prekės ženklo gerbėjai vakaro metu buvo supažindinti su pavasario kosmetikos ir parfumerijos naujovėmis. Kartu buvo paminėtos ir dvi svarbios datos – mados namai šiemet švenčia 40 metų sukaktį, o „Giorgio Armani“ dekoratyvinės kosmetikos linija – 15 metų sukaktį.
Lietuvoje šį dekoratyvinė kosmetika pristatoma išskirtinai „Kristiana“ salonuose ir tik dviejose vietose – Vilniaus ir Kauno „Akropoliuose“.
„Viskas, ką aš darau, tam tikru būdu arba forma yra susiję su darbu – tai yra mano gyvenimas“, – yra sakęs G.Armani. Jis tiek pat smulkmeniškas ir grožio priemonėms, ir drabužių dizainui.
Vakaro svečiams buvo pristatyti naujausias vyriškas aromatas „Acqua Di Gio Profumo“ ir jausmingas moteriškas tualetinis vanduo „Si“ bei išskirtinės „Giorgio Armani“ dekoratyvinės kosmetikos priemonės.
Svečių laukė ir dar viena staigmena – vakaro viešnia, modelis Roberta Šarkaitė, kuri nusifilmavo moteriško aromato „Si“ reklamoje.
„Vaizdo klipe grojau pianinu. Ką? Improvizavau, kas šovė į galvą“, – sakė Roberta. Ji paaiškino, kas „Si“ itališkai reiškia „Taip“ – ir kiekviena moteris turi pasakyti sau „Taip“, atverti visas savo galimybės.
Nauju kvapų tema floristas Mantas Petruškevičius sukūrė gėlių kompozicijas.