Paklaustas, ką mano apie šių mados namų ženklo panašumą į jo sukurtus ženkliukus, B. vanagas tik nusišypsojo: „Reaguodamas į tokius klausimus galiu tik šypsotis. Negaliu tautos simbolio lyginti su mados namų ženklu.
Vytį mes naudojame beveik tūkstantmetį, su tokiu faktu niekas negali lygintis. Tai jau genetinis kodas. Žirgas man – vienas gražiausių gyvūnų. Žirgas ir raitelis jau yra simbolis, transliuojantis daug vertybinės informacijos. Nenuostabu, kad yra norinčių su tuo tapatintis“.
Benediktas jau seniai norėjo tokio simbolio, tačiau rasti ir įsigyti jo nepavyko. Nesėkmingos paieškos ir pastūmėjo pagaminti tai, ko troško.
„Nepretenduoju būti mados tendencijų žinovu. Tačiau manau, kad ženkliukas yra aksesuaras, kuris netampa atgyvena. Jis puikiai tinka švarkuose. Tokia ir buvo pagrindinė mintis.
Ženkliukas yra simbolis. Vytį nešios visi, kurie nori tapatintis su šio simbolio vertybėmis“, – svarstė lenktynininkas.
Paklaustas, ar seka mados tendencijas, B.Vanagas sakė, kad prekinių vardų ir etikečių nesivaiko, tačiau buityje naudoja kokybiškus daiktus ir įrankius.
„Pritariu britų išminčiai, jie sako: Nesu toks turtingas, kad pirkčiau prastą daiktą. Ši filosofija galioja ir rūbams.
Mūsų komanda turi susitarimą su pasauliniu laisvalaikio rūbų gamintoju „Columbia“. Garsūs prekiniai ženklai daro didelį darbą, kad išlaikytų nepriekaištingą reputaciją. Todėl yra tikimybė, kad gausi gerą produktą“, – įsitikinęs jis.