Garsi moteris pasipiktino, kad netikėtai Lietuvą užklupus sniegui, šios įmonės paslaugomis jai pasinaudoti tiesiog nepavyko.
„Aš neturiu vairavimo teisių. Aš naudojuosi taksi paslaugomis. Visus metus. Galiu sau tai leisti. Bet kai dėl sniego, negaliu išsikviesti taksi... Jūs rimtai? Tiek tas jūsų asmeninis asmeninių auto patogumas vertas? Mažvaikiai!! P.S. pirkit gerus auto, arba sėdėkit namie. Nes akivaizdu, jūsų auto yra sniego vertės“, – socialiniame tinkle piktinosi A.Štukytė.
„Uber“ naudoja mobiliąją programėlę išmaniajame telefone tam, kad sujungtų kur nors vykti norinčius žmones su pavėžėti galinčiais savarankiškai dirbančiais vairuotojais.
Užsakęs paslaugą keleivis ekrane mato vairuotojo nuotrauką, jo vardą, automobilio markę, modelį ir numerį, be to, gali stebėti, kaip automobilis atvyksta realiu laiku.
Taip pat skelbiama, kad kiekvienas „Uber“ platformoje užsiregistravęs vairuotojas yra perėjęs griežtą teistumo ir vairavimo istorijos patikrą, turi vairuotojo pažymėjimą bei ne mažesnę kaip 2 metų vairavimo patirtį. Jų automobilis yra ne senesnis kaip 10 metų, turi bent ketverias duris, yra švarus ir geros techninės būklės.
„Uber“ savo paslaugas Lietuvoje pradėjo teikti šių metų lapkričio viduryje.