S. Starkutė: „Išlaikyti modelio karūnai reikia gebėjimų“

Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama modelis Simona Starkutė, užsienyje skinanti laurus ir užkopusi į tikrą mados olimpą. Žinomi dizaineriai, žurnalų viršeliai ir be abejo, nuolatinės reklamos kompanijos – šios moters kasdienybė. Tačiau kokia viso to kaina?

Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Organizatorių nuotr.
Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Organizatorių nuotr.
Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Organizatorių nuotr.
Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Organizatorių nuotr.
Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Organizatorių nuotr.
Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Organizatorių nuotr.
Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Organizatorių nuotr.
Tobulos kūno linijos, išraiškingas veidas ir tvirtas charakteris – taip apibūdinama Simona Starkutė.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Jan 13, 2016, 10:04 AM, atnaujinta Jun 11, 2017, 6:41 AM

Kaip atrodo modelio darbo diena ir su kokiais iššūkiais reikia susidurti, ką išgyventi, kad savo karjerą galėtum vadinti sėkmės istorija, o tavo kūnas būtų įvardytas vienu seksualiausių pasaulyje? Simona atvirai apie tai papasakojo. Ji pati mėgsta sakyti: „Dirbu tokį darbą, kuris man teikia laimę, – jis man leidžia būti tokiai, kokia esu šiandien“.

Simona savo darbus pradėjo ir debiutavo garsios dizainerės Jil Sander dėka. Perspektyvi manekenė jau apkeliavo bene visą pasaulį, atstovavo ne vienai žinomiausiai modelių agentūrai – „Place Model Management“, „Ford Models Europe“, „View Management“, „Women Agency“, „Major Milano“, „Most Wanted Models“ ir daugeliui kitų. Šios jaunos moters veidą buvo galima išvysti tokiuose žurnaluose kaip „Grazia“, „Vanity Fair“, „Vogue“, „Stuff“, „FHM“, „Men's Health“ bei „Wenz“, „The South“, „Littlewood“, „Figleaves“ kataloguose.

Mados pasaulio sostinėse ji žinoma geriau nei tėvynėje, o ir į seksualiausių planetos modelių šimtuką Simona ne kartą yra patekusi ne veltui.

„Modelio darbas ir jo man suteiktos galimybės – Dievo dovana. Tai ilga kelionė, sunkus ir varginantis darbas, mat dirbu jį daugiau nei dešimtį metų. Pirmąjį darbą gavau, kai buvau šešiolikos. Dabar stovėti prieš kameras, pasisukti tinkamu kampu, šypsotis ar viliokiškai žiūrėti – įprastas reiškinys. Atsimenu pirmuosius savo darbus – buvo ir nejauku, ir didelė konkurencija trikdė. Dabar atvirkščiai – išpildyti užsakovų norus ir vizijas kur kas paprasčiau. Žinau, kas svarbu kampanijose, kas veikia kaip geriausia reklama ir ko tikisi moterys, atsivertusios žurnalus. Mano specifika – apatinis trikotažas ir maudymosi kostiumėliai. Tad visuomet turi būti puikios formos. Be to, privalu mokėti perteikti sukurtą personažą, charakterį. Ypač svarbu savo darbą atlikti gerai, skrupulingai – tada klientai bus ištikimi.“

„Dar labai svarbus natūralumas ir mokėjimas bendrauti – jis atveria kelius. Man tai padėjo dirbant su tokiomis įžymybėmis kaip „Missoni“, „Valentino“, „Jil Sander“, „Victoriaʼs Secret“, „LʼOreal“, „Triumph“, „Le Fate“, Tommy Hilfiger“, „Markʼs and Spencerʼs“, „Tommy Hilfiger“ „La Senza“, „Intimissimi“, „Calzedonia“, ASOS, „Tommy Hilfiger“, „Elle Macpherson“, „Oriflame“, „Avon“ ir kitais.

Nereikia pamiršti, jog kiekvienas klientas turi savus standartus ir nuolatos kelia vis aukštesnius reikalavimus. Todėl dirbant apatinių modeliu reikia mokėti paslėpti trūkumus, pabrėžti privalumus, taip pat visuomet kritiškai vertinti savo figūrą. Tuo dar kartą įsitikinau, kai mane modeliu pasirinko Olga Wiseman savo naujausiai knygai. Visas tavo darbas ir patirtis turi atsiskleisti nuotraukose“, – pasakojo Simona.

Paklausta apie veiklą Lietuvoje, žavi moteris šypteli ir sako, kad darbas čia – vienas malonumas:

„Grįžusi į Lietuvą visuomet padirbėju ir čia. Man smagu prisidėti prie naujų lietuvių idėjų, kampanijų ir sumanymų. Šįkart tai buvo labai įdomu dirbti su jau minėta O.Wiseman jai rengiant knygą „Grožio galia“. Buvau papuošta įspūdingais „La Perla“ kūno spalvos apatiniais ir tikrai magiška specialiai man pagaminta karūna, kuria pasirūpino ir sukūrė gėlių butiko „Florem“ floristė Rasa Žiedė. Tai buvo šioks toks iššūkis, nes reikėjo ir pozuoti, ir išlaikyti galvos papuošalą. Juokauju, jog visoms moterims taip tenka ir kasdieniame gyvenime – dirbti ir žiūrėti, kad nuo galvos nenukristų karūna. Žinau, jog galutinis rezultatas bus toks pats geras ir vertas dėmesio, kaip ir pats pasiruošimas jam.

Teko padirbėti su labai smagia ir kompetentinga kompanija – stiliste Rūta Čepyte bei akimirkas fiksavusiu Tomu Kaunecku. Laukiu, kada galėsiu išvysti galutinį rezultatą. Liko visai nedaug – jau vasario pradžioje pasirodys albumas. Tai ne pirmoji knyga, kurioje pasirodysiu, – esu tapusi Joannos Rees knygos viršelio veidu. Tad ir šis darbas, susijęs su knygos iliustracijomis, jau pažįstamas. Tik, be abejo, jis kitoks ir labai įtraukiantis. Nekantrauju, kada ši knyga bus pristatyta plačiajai auditorijai. Juk ten tiek žavių, talentingų, gabių moterų – dėl to šis leidinys bus malonumas ne tik akiai, bet ir širdžiai“, – džiaugėsi S. Starkutė.

Jai antrino ir projekto „Grožio galia“ vadovė Kristina Radvilavičiūtė – ji teigė, jog knygos kūrimas ir pristatymas skaitytojams – įsimintina kelionė:

„Susipažinome su įdomiais žmonėmis, bendravome su tikrais savo amato profesionalais. Labai džiaugiamės, kad prie projekto „Grožio galia“ prisidėjo ir žinomi žmonės. Be to, labai smagu, jog vis daugiau pasaulyje gerai žinomų prekių ženklų neaplenkia Lietuvos. Štai Simoną papuošėme specialiu užsakymu atkeliavusiais prabangiais ir išskirtiniais „La Perla“ apatiniais. Viliamės, jog tiek apranga, tiek unikali „Florem“ orchidėjų karūna sužibės knygos puslapiuose“, – sakė projekto vadovė Kristina.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.