Žvaigždžių desantas ėmėsi intriguojančios reklamos kūrimo – rezultatas nustebins Lietuvą

 

Žvaigždžių desantas ėmėsi intriguojančios reklamos kūrimo.<br> V.Morkvėno nuotr.
Žvaigždžių desantas ėmėsi intriguojančios reklamos kūrimo.<br> V.Morkvėno nuotr.
Žvaigždžių desantas ėmėsi intriguojančios reklamos kūrimo.<br> V.Morkvėno nuotr.
Žvaigždžių desantas ėmėsi intriguojančios reklamos kūrimo.<br> V.Morkvėno nuotr.
Žvaigždžių desantas ėmėsi intriguojančios reklamos kūrimo.<br> V.Morkvėno nuotr.
Žvaigždžių desantas ėmėsi intriguojančios reklamos kūrimo.<br> V.Morkvėno nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Apr 27, 2017, 4:02 PM, atnaujinta Apr 27, 2017, 4:12 PM

Ženklią savo gyvenimo dalį praleidžiame saldžiai miegodami. Gulėdami lovoje skaitome knygas, žiūrime kino filmus, pusryčiaujame, sapnuojame, mylime, planuojame kitos dienos darbus. Specialistai teigia, kad geram poilsiui užtikrinti būtinas tinkamas ir kokybiškas čiužinys. Įvertinę savo poilsio bei miego kokybės svarbą gyvenime, žinomi žmonės ėmėsi jau pamėgto čiužinio reklamos kampanijos.
 
Savaitgalį  viename ištaigingiausių sostinės namų vaizdo klipo filmavime dalyvavę Jolanta Leonavičiūtė, Žilvinas Grigaitis, Oksana Pikul-Jasaitienė, atlikėjai Vudis ir Grūdas bei Modestas Karnaševičius jau dabar intriguoja jo siužetu ir pikantiškomis detalėmis.

,,Apie gerus daiktus reikia kalbėti garsiai’’, - vienbalsiai sutinka garsenybių komanda, nusprendusi vaizdžiai ir neįprastai papasakoti vieno, nepaprasto čiužinio istoriją.

„Užduotis buvusi labai banguota ir laisva, todėl reikėjo pasiruošti bet kokiems netikėtumams ir net būti pasirengusiam pakeisti visą idėją iš esmės, nes buvo neaišku, kaip pagrindiniai herojai ,,susikalbės” su kameromis ir emocijomis“ , - pasakojo savo kūrybiniais sprendimais talkinęs Žilvinas Grigaitis.

Pagrindinės herojės rolę atlikusi Jolanta Leonavičiūtė pasidalino savo kokybiško poilsio receptu: „Be abejo, čiužinys yra labai svarbus geram miegui. Sportuojančiam, aktyviai gyvenančiam žmogui būtina gerai pailsėti, išsimiegoti. Aš pati geriausiai pasiilsiu miegodama ant prie kūno prisitaikančio čiužinio, kuris palaiko taisyklingą stuburo padėtį, nespaudžia kūno.

Reklamos personažų makiažu besirūpinusiai stilistei Oksanai Pikul-Jasaitienei darbas su šiuo projektu įsimins dar ilgam: ,,Modeliai, režisieriai, operatoriai paliko labai šiltą įspūdį. Buvo išties smagu dirbti kartu ir dar tokioje gražioje aplinkoje.’’ Filmavimo aikštelėje kameros darbu rūpinęsis atlikėjas Arvydas Martinėnas–Vudis džiaugiasi puikiai pavykusiu kūrybiniu procesu ir visų projekte dalyvavusių įžymybių bendromis pastangomis išgauti kuo geresnį, gražų, emocingą rezultatą.

Nors čiužinių ,,Classmed’’ vaizdo klipas artimiausiu metu pasirodys socialinėje erdvėje, reklamos kūrėjai dar neskuba atskleisti kitų personažų garsių vardų bei nuotaikingos siužetinės linijos vingių. Šis žaismingas kūrybinis darbas, be abejonės, sulauks didelio ažiotažo ne tik mūsų šalyje, bet ir JAV. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar yra galimybių, kad įvyks pilietybės referendumas?