Praėjusį savaitgalį žinomi kauniečiai nepraleido progos pasiklausyti socialinių mokslų daktaro, knygų išvaizdos, mados ir interjero temomis autoriaus Eugenijaus Skerstono paskaitos „Aukštoji mada: pokyčių istorija“.
Žinomo lektoriaus mados įžvalgos sudomino išskirtinių papuošalų kūrėją, verslininkę Nataliją Martinavičienę, plaukų stilistą Karolį Murauską, atlikėją Mindaugą Mickevičių-Mino ir kt.
Belaukdami paskaitos vakaro svečiai klausėsi dainininkės Austėjos Lukaitės ištraukų iš operų ir operečių bei galėjo susipažinti su kosmetikos naujovėmis.
Jaukus susitikimas su E.Skerstonu vyko Kauno senamiestyje esančioje Izraelio Negyvosios jūros kosmetikos „Ahava“ parduotuvėlėje.
Šio renginio metu E. Skerstonas siūlė atkreipti dėmesį į naujausią, vartotojams ypač patrauklią išvaizdos mados pramonės tendenciją – žinomų kūrėjų ir didelių prekybos tinklų bendradarbiavimo modelį.
„Taikant įvairias šio modelio atmainas ir teigiant, kad išvaizdos mada – ne kainų, o meninės nuovokos dalykas, norima įrodyti, kad sąlyginai nebrangūs gaminiai taip pat gali būti ne tik patrauklios išvaizdos, bet ir kokybiški, atitikti tausios ir „moralios“ mados reikalavimus“, – pastebėjo lektorius.
Daugelio knygų autorius taip pat kalbėjo apie stilistinį garsių visame pasaulyje mados namų paveldą: „Mados namų meno vadovai neretai tarsi „integruoja” šį paveldą į savo naujausius kūrinius: tokiu būdu perteikiami ne tik esminiai, vartotojų atpažįstami, stilistikos požymiai, bet ir vadinamosios, tik jiems būdingos, „sielos“ turinys, kitaip tariant, mados namų meninės vertės, jų rinkoženklių kūrėjų puoselėjami idealai“.