Barbės jubiliejaus proga išskirtiniame mados renginyje buvo galima išvysti net 18-kos garsių Lietuvos dizainerių įvaizdžius, specialiai kurtus šiai lėlei.
Į renginį susirinko ir žymūs mados pasaulio žmonės: naują savo žurnalo numerį pristatė Agnė Jagelavičiūtė su Elena Puidokaite-Bruzgule, į renginį atvyko vizažistė Deimantė Kazėnaitė ir fotografas Gediminas Žilinskas, komunikacijos specialistas Saugirdas Vaitulionis, tinklaraštininkė Simona Burbaitė, Veronika Montvydienė, stilistai Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė, Grėtė Brokienė, Simona Brazdžionytė, atlikėja Ingrida Martinkėnaitė, drabužių kūrėja Diana Vapsvė ir daugelis kitų.
Renginyje netrūko ne tik žymių svečių, bet ir šviesų, garso bei blizgesio.
Šventiškai išpuoštoje VIP zonoje buvo galima sutikti ir beveik visus įvaizdžius lėlėms kūrusius dizainerius – Ramunę Piekautaitę, Viktoriją Jakučinskaitę, Robertą Kalinkiną, Airidą Skrickienę, Egidijų Rainį, Dianą Paukštytę, Liliją Jarioniovą, Aureliją Bieliakaitę, Ingridą Rutkauskaitę-Naujokę, Raimondą Silę, Aidą Kapočiūtę, Kristiną Kruopienytę, Kęstą Rimdžių, Laurą Daili ir kt.
Susirinkę mados kūrėjai neslėpė, kad aprengti legendinę lėlę – tikrų tikriausias iššūkis, reikalaujantis ne tik kūrybiškumo, bet ir inovatyvių technologijų.
Kai kurie iš jų ne tik prisidėjo prie įvaizdžio kūrimo, bet ir inovatyvių technologijų būdu perkūrė ir pačią lėlę. Tokį nestandartinį sprendimą priėmė R.Kalinkinas.
Šukuosenas barbėms kūrė žymi šukuosenų meistrė Renata Blaževič. Kiekvienas įvaizdis reikalavo skirtingo teminio išpildymo. Papuošalus lėlėms kūrė Aušra Treigytė.
Pirmoji ilgai laukta iniciatyva
Lietuvoje tokia kūrybinė bendradarbiavimo iniciatyva vyko pirmą kartą. „Šio projekto laukiau daugiau nei trejus metus.
Nekantriai vysčiau idėją nuo „Barbie“ 57-ojo gimtadienio. Lietuvoje toks projektas – pirmasis, todėl jo eiga įdomi ir Europos, ir Amerikos kolegoms.
Į visų, šį vakarą pristatytų „Barbie“ lėlių įvaizdžius žvelgiu lyg į meno kūrinius ir jaučiu pagarbą bei padėką visiems iššūkį priėmusiems dizaineriams“, – įspūdžiais dalijosi „Barbie Lietuva“ atstovė Laura Jerošenko.
Paklausta, kas ją sieja su šia lėle, L.Jerošenko nesuabejojo – vaikystės sentimentai: „Vaikystėje turėjau vieną vienintelę „Barbie“ lėlę, kurią itin saugojau, tad įgyvendindama šį projektą tarsi grįžtu į vaikystę.
Linkėčiau kiekvienai šių laikų mažajai mergaitei turėti ir atsiminti tą vieną vienintelę lėlę, ją branginti ir saugoti.“
Kartu su „Barbie“ mados ekspozicijos atidarymu buvo pristatytas ir naujas žurnalo „L‘Officiel Lithuania“ vasario mėnesio numeris.
Jo vyriausioji redaktorė, stilistė Agnė Jagelavičiūtė savo svečius šį kartą pakvietė į kiek kitokią, šventišką, žurnalo numerio pristatymo aplinką.
„Sveikiname lėlę „Barbie“ garbingo jubiliejaus proga, norime pasidžiaugti, kad per savo gyvenimo metus ji niekada nenustojo tobulėti.
Atsiradusi vyrams priklausančiame pasaulyje, ji kartu su planetos moterimis išsikovojo teisę į tokį gyvenimą, kokio norėtų kiekviena moteris.
Pradėjusi kelionę nuo šokėjos, čiuožėjos, dainininkės ar namų šeimininkės, šiandien „Barbie“ realizuoja save jau kaip gydytoja, astronautė, rašytoja ar policininkė. Visai kaip ir mes“, – kalbėjo mados ikona pristatoma moteris.