„Visuomet pirkdavau sauskelnes iš įprastos internetinės parduotuvės, tačiau tą kartą ji jų neturėjo. Nusprendžiau paieškoje suvesti „Moony“ sauskelnių pavadinimą ir rasti kitą sauskelnių platintoją. Taip jau nutiko, kad pakliuvau į „Yasaya“ internetinį puslapį. Apsidžiaugiau, kadanti ten radau, ko man reikėjo. Dažnai apsipirkinėju internetu, todėl man nė nekilo mintis, kad kažkas gali bandyti mane apgauti...
Vasario pradžioje užsisakiau ir, paranginta įmonės, sumokėjau pinigus. Po kelių dienų gavau laišką, jog dėl didelio užsakymo prekės gali vėluoti 1-2 darbo dienas. Nusprendžiau palaukti. Po dviejų darbo dienų žadėtų sauskelnių negavau, todėl bandžiau kreiptis į įmonę, tačiau viskas veltuj – niekas neatsiliepė. Bandžiau rašyti ir elektroninius laiškus, tačiau negavau jokio atsako. Tuomet sugalvojau paieškoti atsiliepimų ir, perskaičiusi pirmą komentarą supratau, kad esu apgauta ir apvogta kaip ir daugelis kitų. Iš karto nuvykau į policiją ir parašiau pareiškimą – šitaip elgtis negalima“, – skundėsi prekių negavusi moteris.
Tokia pačia istorija pasidalijo ir kita skaitytoja, kuri ragino žmones būti atidesnius ir saugotis internetinių sukčių.
Nors įmonė, rekvizitai.lt duomenimis, registruota Aistės Pilvelytės vardu, atlikėja nukentėjusiajai tikino, jog su šia įmone jau seniai neturi nieko bendra.
„Aš su šia įmone jau seniai neturiu jokių reikalų. Gyvenime nesu nieko pavogusi ir apgavusi. Jau seniai šios įmonės vadovas yra A. B. (vardas ir pavardė redakcijai žinomi – Aut.), tad jam ir rašykite. Matyt registras nepakeitė mano duomenų, kadangi laišką šiuo klausimu jau esu gavusi ne vieną laišką“, – gynėsi atlikėja.
Pasipiktinusios ir sukčių apgautos moterys visą informaciją perleido aiškintis teisėsaugai.