2,13 m ūgio sportininkas eidamas apsipirkinėti neišvengiamai susiduriama su problema: jam sunku rasti savo dydžio prekių. Tad jau tapo įprasta prekių, o ypač rūbų, ieškoti ne tradicinėse, o elektroninėse parduotuvėse.
„Eiti į parduotuves – tas pats, kas bandyti atspėti, kur bus mano dydžio drabužių. Tad jų paieška fizinėse parduotuvėse man – misija neįmanoma“, – juokiasi krepšininkas.
Pasak D. Motiejūno, apsipirkimas internetu yra neatsiejama jo gyvenimo dalis. Todėl sukūręs kolekciją norėjo, kad ji būtų pasiekiama šiuolaikinei auditorijai.
„Aš pats prieš perkant internetu, pasižiūriu komentarus, įvertinimus, kainos ir kokybės santykį, nereikia važinėti, ieškoti kieno pasiteirauti, internetu tiesiog lengviau“, – teigia krepšininkas.
Fotosesijoje dalyvavęs D. Motiejūnas juokauja, kad geriausia kojinių trūkumo klausimą spręsti susikuriant savo kolekciją.
„Neįsivaizduoju, kiek per savo sportinę karjerą esu pakeitęs kojinių“, – juokiasi sportininkas.
„Kadangi esu dar sąlyginai jaunas, jaunatviškas stilius, laisvė judėti ir patogumas man itin svarbūs.
Tuo pačiu norėjosi ryškesnių spalvų, kad ne tik konservatyvūs, bet ir drąsūs, sekantys mados tendencijas bei mėgstantys išskirtinį stilių pirkėjai, surastų savo prekę“, – pasakoja D. Motiejūnas.