Šiuo metu situacija – sudėtinga, tad visos didesnės šventės ar atidarymai žiūrimos pro padidinamąjį stiklą.
Viskas prasidėjo nuo to, kad su „Burger King“ bendradarbiaujančios socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino ir atlikėja Iglė Bernotaitytė savo sekėjų armiją pakvietė į atidarymą rašydamos „nuvarykite paragauti“.
K.Meschino ir pati atskubėjo paragauti mėsainio. Išvydusi žmonių eilę, viską nufilmavo, o vėliau, atsisėdusi į automobilį, sekėjams prisipažino, kad pasijautė nejaukiai.
„Noriu su jumis nuoširdžiai pasikalbėti. Jaučiuosi tikrai normaliai susimovus dėl to, kad važiavau į „Akropolį“.
Kad nežinojau, jog bus eilė ir tiek daug žmonių, tai tikrai nėra pasiteisinimas. Vėliau ėjau sėdėti į mašiną, nes nebuvo jauku.
Neskatinu važiuoti į tokias viešas vietas. Suprantu, kad visiems yra labai jautrus laikotarpis“, – sekėjams kalbėjo ji.
Lrytas.lt bandė susisiekti su I.Bernotaityte, tačiau ji nekėlė ragelio.
K.Meschino atidarymo metu darytos nuotraukos pradėjo plisti internete, o žinomi žmonės – aptarinėti visą situaciją. Įamžinta žmonių minia laukianti mėsainio papiktino ne vieną žinomą žmogų, tarp kurių – fotomenininkė Neringa Rekašiūtė, komikas Olegas Šurajevas.
Naujienų portalas lrytas.lt susisiekė su reklamos specialiste, atlikėja Dovile Filmanavičiūte-Miss Sheep. Moteris savo socialiniame tinkle dažnai pabrėžia socialinį nuomonės formuotojų atsakingumą ir skatina visus susitelkti galvojant, ką reklamuoja.
„Man labai nejauku pagalvojus, kad niekam versle, absoliučiai niekam: nei „Burger King'e“, nei „Akropolyje“, nei influencerių marketingo agentūroje nekilo klausimas, ar mes teisingai elgiamės.
Man visiškai nesuvokiama kaip marketingo profesionalei ir kraupu kaip žmogui“, – sakė Dovilė.
Tai, anot jos, savotiška puota maro metu.
„Dabar toks jautrus ir skaudus metas – būdamas tikru lyderiu, tu ieškosi kūrybiško sprendimo, kaip išlaikyti savo prekės ženklo komunikaciją socialiai atsakingai ir pagarbiai... O čia... Tiesiog trūksta žodžių“, – kalbėjo ji.
D.Filmanavičiūtė mano, kad tokią nuomonės formuotojų kultūrą sukūrė patys žmonės.
„Kai visiškai jokio indėlio į visuomenės gerovę neįdedantys žmonės tapo neva kažkokiomis didžiulėmis žvaigždėmis ir kažko formuotojais...
Aš suprantu, kad Kalėdos, kad kišenėn srūvantys reklaminiai biudžetai apsuka galvą. Bet kaip reikia negalvot ką darai ir ką kalbi? Ar tikrai tie keli šimtai eurų taip pakeis kažką? Ir tie didieji įtakotojai visi taip elgiasi. Nuo a iki z.
Čia ne vieno žmogaus problema“, – apibendrino ji.
Nuomonės formuotojų prašė kviesti užsisakyti maistą į namus
Kilus audrai, franšizės „Burger King“ valdytojos Baltijos šalyse „Tallink Grupp“ komunikacijos vadovė Katri Link išplatino pranešimą spaudai.
„Suprantame, kad pandemijos laikotarpiu mūsų „Burger King“ restorano atidarymas sukėlė prieštaringas reakcijas ir sulaukė lankytojų antplūdžio, kuris buvo netikėtai didelis. Norime pabrėžti, kad žmonių saugumo ir sveikatos išlaikymas dabar yra svarbiausias dalykas, todėl primygtinai kviečiame klientus maistą užsisakyti į namus ir nevykti prie restorano jo išsinešti patiems.
Tiesa, kad atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – reklamuoti prašėme tik galimybę maistą užsisakyti į namus. Apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas.
Taip pat priduriame, kad prekybos centro „Akropolis“ apsauga jau rūpinasi lankytojų saugumu prie restorano, užtikrindami, kad žmonės ten nesibūriuoja ir laikosi reikalingo atstumo. Tačiau dar kartą kviečiame visus, norinčius paragauti „Burger King“ maisto, jį užsisakyti pristatymui į namus, o ne vykti atsiimti patiems.
Nors, dėl didelės užsakymų gausos, jų priėmimas programėlėse „Wolt“ ir „Bolt Food“ gali užtrukti, norime priminti, kad restoranas niekur nedings. Taigi, jei užsisakyti šiuo momentu ir nepavyksta, „Burger King“ maisto paragauti bus galima rytoj ar bet kurią kitą dieną.
Prašome visų būti atsakingais ir iš anksto dėkojame už kantrybę.“