Prieš skrisdami į Maldyvus verslininkai Mačiuliai savo atostogoms pasirinko prabangią vilą

Verslininkai Romualdas ir Alesia Mačiuliai didžiąją karantino dalį leidžia nuostabiose kelionėse. Jau kurį laiką pora atostogauja rojaus kampelyje Maldyvuose ir čia švenčia praėjusių metų gruodį, prieš pat šventes, išleistą savo pirmąją knygą.

Alesios ir Romualdo Mačiulių akimirkos iš atostogų Maldyvuose.<br>Asmeninio albumo nuotr.

Feb 20, 2021, 10:34 PM, atnaujinta Feb 21, 2021, 9:52 AM

„Kiekvieno žmogaus siela trokšta laisvės, iš prigimties mes sukurti jos siekti. Tai viena iš įgimtų gilių vertybių. Kai žmogui laisvę pradeda riboti, atsiranda du keliai – arba nuleisti galvą ir tapti vergu, arba aukštai ją iškelti ir dar labiau jos siekti.

Mes esame iš tų, kurie susidūrę su ribojimais ar sunkumais, dar didesniu greičiu eina laisvės link“, – naujienų portalui lrytas.lt šypsojosi A.Mačiulis.

Kai pasaulį užvaldė pandemija, Alesia ir Romualdas praėjusiais metais davė sau pažadą, kad keliaus tikrai ne mažiau ir metus pavers nuostabiais.

„Taip 2020–aisiais mes net penkis mėnesius praleidome kelionėse, apkeliavome visą pasaulį – gyvenome Austrijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Šveicarijoje, Vokietijoje, Italijoje, Prancūzijoje“, – pasidžiaugė Alesia.

Keliaudami Mačiuliai spėjo ne tik pasisemti įspūdžių, bet ir užbaigti parašyti savo pirmą knygą „Nemokamas išėjimas iš kalėjimo“. Šiais metais vėl pratęsus karantiną, nusprendėme toliau ieškoti laisvės ir nesėdėti uždaryti namie, o skristi kažkur užsitarnauto poilsio, nes mūsų knyga jau tuoj taps bestseleriu Lietuvoje“, – sakė ji.

– Apkeliavote daug šalių. Kodėl dabartinė stotelė – Maldyvai

– Šiuo metu patekti galima toli gražu ne visur, todėl rinktis teko iš Jungtinių Arabų Emyratų, Meksikos, Dominikanos ir Maldyvų. Išsirinkome juos, nes Emyratuose jau praėjusiais metais praleidome daug laiko, į Meksiką planuojam 2022–aisiais, o į Dominikaną nebuvo patogių skrydžių. Skrendant tolimais reisais, norisi, kad lėktuve būtų pilnai ištiesiama lova ir kuo mažiau persėdimų.

– Koks jusų laikas Maldyvuose? Tikriausiai daugiausiai dėmesio skiriate savęs palepinimui...

– Daug kas mano, kad Maldyvai – tai pasyvus poilsis. Pavalgei, pamiegojai, pasideginai ir vėl pavalgei. Tačiau mūsų kelionė dar kartą įrodo, kad viskas priklauso nuo žmogaus, o ne nuo vietos, kur skrendi. Visi gyvename ir keliaujame pagal savo vertybes. Mes laiką leidome ypač aktyviai.

Nardymas šalia koralinių rifų, plaukiojimas su jūros velniais, delfinais, kajakais, vandenlentėmis, katamarano kelionė į negyvenamą salą, vėžliai, sportas kasdien. Visomis prasmėmis – laisvė, pasaulio pažinimas ir aktyvumas. Didžiausią įspūdį, aišku, paliko plaukiojimas su jūros velniais.

Jie lyg iš kitos planetos, niekada nieko panašaus nesame matę. 4 metrų pločio stebuklas. Kai jis plaukia per keletą metrų nuo tavęs, supranti, koks nuostabus yra pasaulis ir kiek mažai mes kasdien jo matome.

– Ar pirmą kartą esate Maldyvuose?

– Aš jau trečią kartą, o Romualdas – pirmą. Pirmą kartą taip stipriai patiko absoliučiai viskas. Bet tai – ne stebuklas. Šį kartą labai stipriai ruošėmės. Kai žinai, kas tau vertinga – ruošiesi. Labai atsargiai rinkomės, kur gyvensime, į savo salą pasirinkome skristi vandens lėktuvu, o ne plaukti. Žinojome net tiksliai, kuri konkreti vila mums tinka, į kurią pusę turi būti vaizdas, kad būtinai nuosavas baseinas, daugiau privatumo ir augalijos.

Apsistojome „Kudafushi Resort & Spa“, Kudafushi salone, Raa atole. Jis atitiko visus mūsų reikalavimus, iš anksto su jais viską derinome porą savaičių. Puikios ekskursijos, aukščiausios kokybės maistas, rezervuota sporto salė, erdvi vila su baseinu.

Visada keliaudami iš anksto gauname viešbučių restorano meniu, jo rotacijos planus. Nepaliekame vietos jokiems atsitiktinumams, todėl vėliau mėgaujamės poilsiu. Nes geriau viską žinoti iš anksto ir susiderinti, nei vėliau būti nepatenkintais ir rašyti piktus atsiliepimus apie viešbutį. Taip pralaimi visi, o ruošiantis iš anksto – laimi visi. Bet tam reikia turėti drąsos ir tiksliai žinoti, kas tau svarbu. Tai yra tai, ką darome patys ir mokome savo klientus. Tai svarbu visose gyvenimo srityse: santykiuose, versle, dvasingume.

– Gruodį išleidote knygą. Apie ką ji?

– Mūsų knyga „Nemokamas išėjimas iš kalėjimo“ apie tai, kaip ištrūkti iš labiausiai saugojamo kalėjimo žemėje – mūsų proto ir atsikratyti viso to, kas skiria mus nuo mūsų svajonių gyvenimo.

Pasidalinsiu režisieriaus Emilio Vėlyvio atsiliepimu, kuris yra ir ant viršelio. „Tai toli gražu nėra populiariosios psichologijos knyga apie sušiktą pozityvizmą su geros nuotaikos siekimo kliedesiais.

„Nemokamas išėjimas iš kalėjimo“ yra socialinės elgsenos ir individualios, kognityvinės psichologijos biblija, kurią privalo skaityti visi gyvieji, be išimčių, nuo brendimo laikotarpio iki grabo lentos. Ir visai nesvarbi jūsų profesija, veiklos sritis, išsilavinimas ar pasaulėžiūra.

Šioje knygoje jūs ne tik atpažinsite savo socialinį tipažą, jo probleminius elgsenos elementus ir daugybę socialinių mechanizmų, tiesiogiai veikiančių jūsų gyvenimą, bet ir perprasite savo itin svarbių, itin asmeninių išgyvenimų kilmę. Juo labiau autoriai jums pasiūlys lakoniškais, įtaigiais ir analitiniais pavyzdžiais pagrįstus sprendimo būdus, kurių pagalba galėsite drąsiai stiprinti savo asmenybės ir gyvenimo aplinkos kokybę. Tai retas pavyzdys, kai neabejojant galima tvirtinti – stipru, naudinga ir be galo įdomu. Ačiū autoriams už šiuos pažinimo potyrius.“

– Kaip kilo mintis, kad jums reikia išleisti knygą?

– Mintis išleisti knygą jau seniai, kadangi darbo su žmonėmis patirtis – didžiulė, daug klientų, kurie mūsų metodikos dėka pakeitė savo gyvenimą į gerą.

Bet toli gražu ne visi turi galimybę įsigyti asmenines konsultacijas, jos vienos brangiausių Lietuvoje, todėl sukome galvą kaip padėti dar didesniam kiekiui žmonių ir tai padaryti jiems prieinama kaina. Peržiūrėję žmonijos istoriją supratome, kad atsakymas paprastas ir akivaizdus – knygos!

Būtent knyga yra ta pati prieinamiausia, naudinga, praktinė priemonė padėti žmonėms. Mūsų nuomone, labai svarbu, kad tokia knyga būtų parašyta lietuvių kalba, su mums suprantamomis praktinėmis situacijomis, nes yra labai daug saviugdos autorių, pavyzdžiui iš JAV, tačiau mūsų šaliai nei jų mintys, nei jų pavyzdžiai dažnai netinka.

Tai knygai analogų nėra, ji unikali kaip ir mūsų metodika.

Ir labai svarbu, kad tai ne kažkoks vertimas, kuriame dažnai pasimeta prasmė, o lietuviams skirta lietuviška knyga, atitinkanti mūsų mentalitetą ir atspindinti mūsų žmonių problemas.