G. Grygolaitytė-Vasha pasidalijo saulėtų atostogų įspūdžiais: poilsiavo su mylimuoju bei dukrele Adrija

Vos prasidėjus Naujiesiems metams, atlikėja, nuomonės formuotoja Gabrielė Grygolaitytė-Vasha kartu su mylimuoju bei dukrele Adrija beveik savaitę laiko mėgavosi atostogomis saulėtame Egipte. Nors, pasak Gabrielės, visi į Lietuvą grįžo pasikrovę gerų emocijų ir energijos, kelionė neapsiėjo be nesklandumų.

Asmeninio archyvo nuotr.
Gabrielės Grigolaitytės-Vashos dukra Adrija.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
  Gabrielė Grigolaitytė-Vasha su dukra Adrija.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
  Gabrielė Grigolaitytė-Vasha su dukra Adrija. <br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Gabrielė Grigolaitytė-Vasha.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Gabrielės Grigolaitytės-Vashos dukra Adrija.<br> Asmeninio archyvo nuotr.

Jan 20, 2023, 7:21 AM, atnaujinta Jan 20, 2023, 12:24 PM

„Į Egiptą planavome vykti savaitei laiko, tačiau gavosi taip, kad pabuvome tik penkias dienas. Labai gaila, bet tik oro uoste supratome, kad neužtenka Adrijos paso galiojimo laiko – jis turi galioti mažiausiai pusę metų, o jos pasas galiojo tik penkis mėnesius. Todėl oro uoste mums teko apsisukti ir važiuoti namo. Tada pačiu greičiausiu būdu pasigaminome naują pasą ir po poros dienų išskridome“, – pasakoja atlikėja.

Tačiau, mano nuomone, penkių dienų Egipte tikrai užtenka, nes čia nėra ta šalis, kurioje labai verta kažką įspūdingo pamatyti. Nebent piramides, kurių aš dar iki šiol nesu mačiusi, nors Egipte buvau jau penkis kartus. Bet kažkaip ir netrykštu dideliu noru jas pamatyti“.

Anot Gabrielės, ši šalis jai asocijuojasi su poilsiu, todėl atostogų metu moteris mėgavosi saulės voniomis bei kokybišku laiku su dukrele.

„Man Egiptas asocijuojasi su poilsiu viešbutyje, aišku, geriausia, kai jis yra su „viskas įskaičiuota“ paketu – tada ir atostogos gaunasi tokios, kad valgai, guli prie baseino, galbūt užsiimi kokia viešbučio veikla ir vaikui labai gerai. Buvome išplaukę su laivu paplaukioti, panardyti ir pažiūrėti žuvyčių.

Adrija taip pat lipo į Raudonąją jūrą – buvo labai smagu, nes papuolėme į tokį vaikišką viešbutį, kuriame buvo labai daug vaikų ir daug veiklos jiems. Mes iš tiesų ir važiavome į šią kelionę tam, kad vaikas gautų tos saulytės, pasikrautų energijos, prasidėjus naujiems metams“,– dalijasi G.Grygolaitytė-Vasha.

Daugybė veiklų vaikams, prieinama kaina bei skanus maistas – priežastys, dėl kurių Gabrielė atostogoms pasirinko būtent šią kryptį. Tačiau, anot žinomos moters, kelionių šiais metais laukia tikrai ne viena.

„Keliauti aš labai mėgstu – mano kuo daugiau kelionių, tuo geriau. Bet kažkaip visos mano kelionės būna suplanuotos paskutinę minutę – niekada neplanuoju pusę metų ar metus į priekį. Aišku, gal taip daryti būtų protingiau, kadangi tuomet gali ir pinigų pasitaupyti, ir kažką daugiau sau leisti. Bet, kita vertus, niekada negali žinoti, kas bus po tų metų, todėl aš esu linkusi keliones planuotis čia ir dabar bei vykti kuo įmanoma greičiau“, – sako atlikėja.

Neabejoju, kad šiais metais laukia dar ne viena kelionė. Labai norėčiau pavasarį nuvykti į Europos sostinę, vasarą dar kažkur išvykti... Galbūt pavyks dar ir į kokią tolimesnę kelionę išvažiuoti. Negali žinoti – viskas bus pagal galimybes“.