Ji pasidalijo nuotraukomis iš ligoninės. Visą reikiamą pagalbą Lėja gavo ne Santaros klinikose, o Ukmergėje.
„Čia toks sutrumpintas variantas, kaip Santariškės mus išvarė, o Ukmergės ligoninė priėmė...
Trumpai: prieš keletą mėnesių dukrytės Lėjos nosyje pradėjo augti darinys, kuris vis didėjo. Praėjom visus galimus gydytojus, kol galiausiai patekome į Santariškes. Užregistravo skubios pagalbos skyriuje, laukiame. Tada: atsiprašom, priimti negalime, nes siuntime parašyta, kad neskubu. Lėjai net kvėpuoti sunku, mums siūlo mėnesį palaukti konsultacijos ir dar po mėnesio operacijos...
Gal gegužę ir išoperuotų, o buvome kovo pradžioje. Verkiau aš. Verkė Lėja. Medicina abejinga ne tik kad suaugusiam, bet ir paaugliui, kuriam reikia pagalbos čia ir dabar. Išsiklausinėjau, kas aplink, kur gyvename, galėtų padėti.
Sužinojau, kad vienas geriausių specialistų Ukmergėje ir visoje Lietuvoje Vidmantas Pranevičius. Priėmė, apžiūrėjo, o šią savaitę ir pats atliko operaciją. Lėjai pirmą kartą buvo taikyta viso kūno nejautra, nepaprastai išgyvenau, bet tariu nuoširdų, dideliausią ačiū gydytojams, sesutėms, visiems, kas ištarė gerą žodį, palaikė, nepaliko nežinioje. Lėja jau sveiksta.
Mama taip pat rami. Visiems gražaus vakaro ir tik gerų patyrimų sveikatos srityje. P.S. Realiai sunku patikėti, kad taip gali atrodyti gydymo įstaiga, o kai paklausiau, ar Lėja alkana, ji atsakė, kad yra soti, nes labai skanus maistas“, – rašė Rūta.
Susiklosčiusią situaciją naujienų portalui Lrytas gegužės 2-ąją pakomentavo ir Santaros klinikų Komunikacijos tarnybos vadovė Jurgita Juozaitytė-Markevičienė.
„Apgailestaujame, kad prieš paviešinant publikaciją Santaros klinikoms nebuvo suteikta galimybė pateikti savo pozicijos, ką numato Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo 6 straipsnis. Be pacientės ar jos atstovo sutikimo, kurio įstaiga nėra gavusi, neturime galimybės komentuoti konkretaus klinikinio atvejo. Vis tik norime atkreipti dėmesį, jog pacientai, kuriems nereikalinga sudėtinga, kompleksinė pagalba, jos dažnu atveju greičiau gali sulaukti ne universiteto ligoninėje, o kitoje miesto, rajono ir apskrities gydymo įstaigoje.
Džiaugiamės, kad kolegos Ukmergėje galėjo reikiamą paslaugą pasiūlyti greičiau ir suteikė pacientei efektyvią pagalbą.
Norime paraginti pacientus pasitikėti kitomis sveikatos priežiūros įstaigomis ir juose dirbančiais specialistais ir kreiptis į juos, kai sveikatos problemai išspręsti nereikalinga kompleksinė skirtingų sričių specialistų pagalba. Tai padėtų tolygiau paskirstyti medicinos pagalbą šalies mastu ir sumažintų laukimo eiles sveikatos priežiūros įstaigose, kuriose besikreipiančių pacientų srautai yra didžiausi“, – teigė Santaros klinikų Komunikacijos tarnybos vadovė.