Visą situaciją ji paaiškino feisbuke ir kreipėsi į sekėjus su klausimu, kaip elgtis tokioje situacijoje.
„Ką jūs tokiu atveju darote? Balandžio 30 dieną per Lietuvos paštą išsiuntėme registruotu laišku labai svarbius dokumentus (išimti iš archyvų, su notariškai patvirtintomis apostilėmis).
Jau mėnuo praėjo, o siunta net nepajudėjo iš Lietuvos – pasirodo užstrigusi logistikos centre. Vos ne kasdien skambiname į pašto skambučių centrą, aiškinam problemą, kad ta siunta yra begalinio svarbumo ir dega terminai.
Kaskart malonūs balseliai atsako, kad siunta užstrigusi logistikos centre. Prašėme mums ją atiduoti, siųstume per DHL greituoju būdu – jokio atsako.
Prašėme logistikos centro telefono numerio, bet pašte mums atsakė, jog neturi jų kontaktų, skambučių centras tikina, kad jie patys išsiaiškins.
Negalime prasimušti į tą logistikos centrą, lyg į kokią užslaptintą masonų ložę. Apie piniginius nuostolius ir tampomus nervus aš jau nekalbu“, – rašė ji.
