Apsipirkimas populiarioje parduotuvėje TV laidų redaktorei S. Žemaitytei kaip reikiant apkarto: perspėja kitus

2025 m. birželio 27 d. 12:49
Lrytas.lt
Apsipirkimas populiarioje apdailos medžiagų internetinėje parduotuvėje televizijos laidų redaktorei ir režisierei Saulei Žemaitytei-Ajutienei apkarto kaip reikiant.
Daugiau nuotraukų (4)
Socialiniuose tinkluose žinoma moteris pasidalijo patirtimi, kad iš „Ermitažo“ įsigijo nekokybišką lauko baldų komplektą, kuris atkeliavo net be visų reikalingų detalių. Moterį dar labiau nustebino atsakingų parduotuvės darbuotojų reakcija.
„NIEKADA, niekada, niekada nepirkite „ERMITAŽAS“ internete! NIEKADA!
Balandį pirkome keletą lauko baldų komplektų ir kabantį krėslą. Tą patį galėjau įsigyti kitame PC, bet šio tinklo pristatymo terminas buvo patrauklesnis. Epopėja su jais tęsiasi iki šiol, nors baldai pirkti ir apmokėti dar balandį:
Žadėtu terminu baldų nepristatė – pristatė trimis dalimis, nors, kaip žadama perkant, apie tai nebuvome informuoti. Kaskart sužinodavome tik iš atvykusių kurjerių, kad „ups, dar ne visi, dar bus kito pristatymo metu“.
Apie terminų nesilaikymą, vėlavimą ir tai, kad kas savaitę po kelis kartus skambinant nesugebėdavo atsakyti „Tai kada?“ – jau net nekalbu. Ir šlykščiausia dalis: Didysis lauko baldų komplektas, kurį pirkome, atkeliavo nekokybiškas – be apsauginių stalo kojyčių, be kurių terasos paviršiai braižosi.
Žinoma, galėjome patys ieškoti atitikmens už papildomus pinigus, bet po visko įsijungė kliento principingumas. Sumokėjau, tad kodėl turiu kažko negauti ir tylėti? Skambinu – atsako: „Rašykite pretenziją.“ Rašau – nulis reakcijos. Rašau dar kartą – vėl nulis. Skambinu – „Rašykite.“ Atsakau, kad rašau – vėl nieko.
Po n skambučių, prašymų, pykčių – galop sulaukiu standartinio atsakymo, kad atsiųsčiau jiems instrukciją su pažymėta trūkstama dalimi, kuri bus užsakyta. Atrašau: „Nėra instrukcijos, nes jos ir nebuvo – baldai atvyko surinkti.“
Po kurio laiko vėl tas pats automatinis atsakymas. Vėl skambinu, pykstu, reikalauju grąžinti pinigus arba parūpinti trūkstamas dalis (įsijungia principo reikalas). Po dar kelių laiškų, skambučių – pagaliau sulaukiu skambučio iš jų kokybės skyriaus. Atrodo, susikalbame su malonia dama – ji patikina, kad trūkstamos dalys bus užsakytos pas tiekėją ir atkeliaus per savaitę.
Praeina kelios savaitės – tyla. Skambinu tuo pačiu išsaugotu numeriu, galop prisiskambinu ir išgirstu, kad aiškinsis, nes niekas neaišku. Jei noriu grąžinti baldus – turiu supakuoti į originalią pakuotę. O kas krūvą peršlapusio kartono saugos du mėnesius ir ilgiau? Juolab kad jų interneto svetainėje apie grąžinamas prekes originaliose pakuotėse detalizuojama tik perkant fizinėje parduotuvėje arba perkant internetu su atsiėmimu.
Galop – po ginčų ir sąlygos „arba pristatote dalis, arba pasiimate baldus ir grąžinate pinigus“ – sulaukiu atsakymo, kad man bus atsakyta dėl priimto sprendimo laišku.
Ir ką jūs manote? Šiandien gaunu laišką, kad man pinigai bus grąžinti UŽ! (čia jau net aš žodžių pritrūkau) kabantį krėslą. Nei juoktis, nei verkti... Nors pretenzija buvo rašyta, kalbėta ir aiškinta telefonu – ne dėl kabančio krėslo, o dėl baldų komplekto, kainavusio ne vieną tūkstantį eurų.
Na ką, kovosime toliau. Todėl dar kartą visiems – NIEKADA, niekada, niekada nepirkite „ERMITAŽAS“ internete! NIEKADA!“ – istorija „Facebook“ paskyroje dalijosi S. Žemaitytė-Ajutienė.
Naujienų portalui Lrytas susisiekus su televizijos laidų redaktore ir režisiere, moteris teigė, kad tik paviešinus istoriją ledai buvo pralaužti – tik tada „Ermitažo“ atstovai ėmėsi veiksmų.
„Po mano įrašo bei skundo Vartotojų teisėms ir žurnalistų kreipimosi į „Ermitažą“ – reikalai pajudėjo. Sulaukiau pagaliau normalios, adekvačios komunikacijos, atsiprašymo, o šiandien skubiai atvyko parduotuvių tinklo darbuotojai ir baldai buvo paimti prieš dešimt minučių“, – Lrytas teigė ji.
S. Žemaitytė-Ajutienė neslėpė apmaudo, kad tik pradėjusi garsiai kalbėti sulaukė prekybos centro atstovų reakcijos.
Lrytas taip pat kreipėsi į parduotuvės „Ermitažas“ atstovus su prašymu pakomentuoti susidariusią situaciją. Gavus jų atsakymą – tekstas bus papildytas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.