Kur apsipirkti savaitgalį – didelėje parduotuvėje ar mažylėje?

Nepaisant didelio smulkiųjų verslininkų indėlio į šalies ekonomiką, lyginant su Vakarų šalimis Lietuvos gyventojai triskart rečiau ryžtasi patys kurti verslą. Tai lemia ne tik žinių trūkumas, bet ir baimė, kad verslas neįsibėgės, nes pirkti iš mažųjų Lietuvoje nėra populiaru.

Smulkusis verslas turi didelės įtakos šalies ūkiui.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Smulkusis verslas turi didelės įtakos šalies ūkiui.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-06-01 11:59, atnaujinta 2017-11-25 09:31

Pirmą kartą Lietuvoje inicijuojamas smulkaus verslo palaikymo projektas „Kiekvienas gali būti didelis“. Šiuo projektu „Swedbank“ siekia padėti smulkiesiems verslams augti ir stiprėti bei spręsti opiausią smulkiųjų problemą – kaip rasti būdų pritraukti daugiau klientų.

Projekto „Kiekvienas gali būti didelis“ ašis – smulkaus verslo savaitgaliai, kurių metu gyventojai bus kviečiami išsukti iš įprasto apsipirkimo maršruto ir reikalingas prekes įsigyti iš smulkaus vietos gamintojo ar prekybininko. Savo ruožtu smulkieji verslininkai bus kviečiami pirkėjams pasiūlyti patrauklių akcijų.

Pirmąjį birželio savaitgalį 5-7 d. pradedamas projektas visoje Lietuvoje tęsis iki pat metų pabaigos. Projekto metu iš viso bus surengti trys smulkiojo verslo savaitgaliai. Tikimasi, kad juose dalyvaus apie 2 tūkst. šalies įmonių.

„Gyvybingas smulkusis verslas naudingas visos šalies ekonomikos aplinkai. Smulkieji verslininkai sukuria didžiąją dalį darbo vietų šalyje ir daugiau nei pusę visos šalies ūkio sukuriamos pridėtinės vertės. Tad jei norime, kad mūsų darbingo amžiaus žmonės neieškotų geresnio gyvenimo svetur, bet jį kurtų čia, jei norime ekonomiškai stipresnės Lietuvos, turime skatinti smulkųjį verslą ir jį palaikyti“, – projektą pristatė „Swedbank“ Lietuvoje vadovė Dovilė Grigienė.

Panašios palaikymo-apsipirkimo akcijos ne pirmus metus vyksta Vakarų Europos šalyse ir JAV, kur sulaukia milžiniško palaikymo.

„Šios akcijos yra simbolinės, jomis siekiama atkreipti dėmesį į tai, koks svarbus vaidmuo stiprinant šalies ūkį ir vietos bendruomenę tenka vietos smulkiesiems verslininkams. Tikimės, kad ir Lietuvos pirkėjai aktyviai įsitrauks į šią simbolinę akciją“, – sakė D.Grigienė.

Pasak „Swedbank“ Lietuvoje vadovės, smulkieji verslininkai aktyviai dalyvauja projekte – šiuo metu jau yra užsiregistravusios 680 smulkiųjų įmonių visoje Lietuvoje. Pirmajam smulkaus verslo savaitgaliui specialius pasiūlymus pateikė pusė jų.

„Verslininkų susidomėjimas projektu parodo, kad tokios iniciatyvos Lietuvoje iki šiol trūko. Aktyviai registruojasi įmonės ir didžiuosiuose, ir mažesniuose miestuose. Tarp užsiregistravusių įmonių – kepyklėlės, kirpyklos, kanceliarinių prekių, gėlių parduotuvės, kitos krautuvėlės.

Projekto dalyvės yra nusiteikusios ne tik pasiūlyti kokybiškų produktų ir paslaugų, bet ir specialių nuolaidų, įdomių pasiūlymų“, – kalbėjo D.Grigienė.

Ne mažiau svarbi projekto „Kiekvienas gali būti didelis“ dalis susijusi ir su pagalba smulkiajam verslui žiniomis bei ekspertų patarimais.

Projekto dalyvius bankas kvies į interneto seminarus, kuriuose bus pristatomi verslui aktualūs klausimai – kaip valdyti finansus, planuoti tvarią plėtrą, rinkodaros veiksmus.

„Bankas yra sukaupęs nemažai žinių, kuriomis mielu noru dalijamės su savo verslo klientais. Siekdami sukurti ilgalaikę vertę smulkiosioms įmonėms, ypatingą dėmesį skirsime ir smulkiųjų verslininkų kompetencijų stiprinimui“, – sako „Swedbank“ vadovė Lietuvoje D. Grigienė.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.