Kalifornijos greitkeliuose patruliuojantis pareigūnas Chrisas Bolas dažnai stabdo greičio viršytojus. Šie teisinasi nežiūrėję į spidometrą, nežinoję taisyklių ar tiesiog skubėję į susitikimą.
Polcininkas pažeidėjus apdalina baudomis ir toliau tęsia darbą su greičio fiksavimo įranga. Tačiau praeitą savaitę jis nustebo, kai radaras ėmė eiti iš proto, nors priekyje nesimatė jokio automobilio.
Greitį fiksuojantis radaras gali nurodyti bet kurio pro šalį lekiančio automobilio greitį.
Pagalvojo apie gedimą
Tačiau dabar ekrane nebuvo jokių suprantamų skaičių. Jų pareigūnas ir nesitikėjo pamatyti, nes priešais jo visureigį nebuvo nei vieno automobilio.
Apie įrangos gedimą pradėjęs galvoti pareigūnas tik tuomet pastebėjo virš galvos skriejantį F-16 naikintuvą.
Šie naikintuvai, nors ir nėra patys naujausi, vis dar yra naudojami kaip pamaina moderniems F-35A, kai šie yra remontuojami.
F-16 taip pat padeda apmokyti pilotus, todėl šių naikintuvų vis dar yra nemažai.
Jūros lygyje F-16 gali pasiekti 1470 km/val. greitį, o aukščiau – net 2120 km/val., jei skrenda be ginklų ir kitų aerodinamikai kenkiančių komponentų.
Tačiau policijos radaras šįkart nieko negalėjo užfiksuoti.
Galėjo sutrikdyti elektronika
Ši įranga nėra skirta tokiam greičiui matuoti, todėl tiesiog ėmė eiti iš proto. Įdomu tai, kad radaras į žemai skriejantį naikintuvą sureagavo dar prieš jam pasirodžius priešais visureigį.
Gali būti, kad naikintuvas suko jau ne pirmą ratą ir Ch. Bolas jo tiesiog nepastebėjo.
Taip pat negalima atmesti ir tikimybės, kad F-16 pilotas buvo įjungęs kokį nors trikdžių moduliatorių, skirtą sutrikdyti elektronikos prietaisams.
Švedai giriasi, jog jų „Saab Gripen E“ turi pažangiausius elektroninės karybos prietaisus, kurie gali sutrikdyti ir rusų „Suchoj“ naikintuvų elektroniką, tačiau tai nėra visiškai unikali technologija.
Šis naikintuvas taip pat gali turėti kažką panašaus.
F-16 kelių eismo taisyklės negalioja, o policijos radaras pats sugrįžo prie įprasto darbo režimo.