„Lada“ atskleidė, kuo pakeis legendinę „Niva“ – pokyčiai stulbina

Maskvos automobilių parodoje „Lada“ pristatė „4x4 Vision“ koncepcinį modelį, su kuriuos atskleidė, kaip atrodys naujos kartos visureigio dizainas. Pranešama, kad serijinė gamyba bus pradėta 2020 metais.

 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Naujos kartos visureigis bus gerokai didesnis, tačiau kėbulo proporcijos labai primena klasikinę „Nivą“.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Lrytas.lt

Aug 30, 2018, 9:17 PM

4x4 modelis, plačiau žinomas kaip „Niva“ arba VAZ-2121, be esminių pakeitimų gaminamas nuo 1977 metų. Tai archajiškas visureigis be komforto kompromisų ir tuo atžvilgiu šiek tiek primena kultinį „Land Rover Defender“. 

Koncepcinio modelio dizaine buvo pritaikyti dabartinės „Lada“ gamos stiliaus elementai.

Labiausiai pastebimos iš populiaraus „X-Ray“ miesto visureigio perimtos „X“ formos radiatoriaus grotelės, LED žibintai ir to paties pavidalo reljefas ant kėbulo šono. 

Kitaip nei klasikinė „Niva“, naujasis modelis turi penkerias duris, tačiau stengiantis atkartoti originalo stilių galinės yra tarsi užmaskuotos kėbule. 

Visureigis aprūpintas didžiuliais 21 colio skersmens lengvųjų lydinių ratlankiais. 

Viduje įrengti du dideli įrangos ir multimedijos valdymo ekranai bei modernus švelnių tonų apšvietimas. 

„Lada“ neseniai tapo „Renault“ grupės dalimi, o koncernas stengiasi atnaujinti visą rusų gamintojo gamą. Skelbiama, kad iki 2026 metų bus paruošti aštuoni nauji modeliai, o dar devyni – atnaujinti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.