Klaipėdos miesto savivaldybė atsisako gražios iniciatyvos: tvirtina, kad miestui tai per didelė finansinė našta

Idėja leisti medikams ir švietimo įstaigų darbuotojams važiuoti Klaipėdos viešuoju transportu nemokamai, panašu, nesulauks pritarimo. Darbo grupė įvertino, kad tai miestui būtų per didelė finansinė našta ir sukeltų kitų profesijų klaipėdiečių nepasitenkinimą. Vietoje to žadamas naujas lengvatinis bilietas senjorams.

Idėja leisti medikams ir švietimo įstaigų darbuotojams važiuoti Klaipėdos viešuoju transportu nemokamai, panašu, nesulauks pritarimo.<br>www.ve.lt nuotr.
Idėja leisti medikams ir švietimo įstaigų darbuotojams važiuoti Klaipėdos viešuoju transportu nemokamai, panašu, nesulauks pritarimo.<br>www.ve.lt nuotr.
Idėja leisti medikams ir švietimo įstaigų darbuotojams važiuoti Klaipėdos viešuoju transportu nemokamai, panašu, nesulauks pritarimo.<br>www.ve.lt nuotr.
Idėja leisti medikams ir švietimo įstaigų darbuotojams važiuoti Klaipėdos viešuoju transportu nemokamai, panašu, nesulauks pritarimo.<br>www.ve.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Virginija Kesminė, www.ve.lt

Dec 12, 2021, 1:59 PM

Klaipėdos miesto tarybos komitetuose svarstomas atnaujintas sprendimo projektas dėl keleivių vežimo kainų 2022 metais. Pasak Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus, buvo vertinta keletas pasiūlymų.

Darbo grupė įvertino pasiūlymą švietimo ir medicinos įstaigų darbuotojams viešuoju transporto važiuoti nemokamai. Įvertinta, kad maksimalus nemokamas jų važiavimas miestui gali kainuoti apie 2,7 mln. eurų per metus.

Įvertinus dabartinę situaciją, kai dėl pandemijos ženkliai išaugo viešojo transporto nuostoliai (prognozuojama, kad per 2022 metus tai sudarys apie 1,6 mln. eurų), Savivaldybės biudžeto finansines galimybes, galimus piktnaudžiavimo atvejus bei kitų profesijų atstovų nepasitenkinimą dėl išskirtinių sąlygų sudarymo, priimti sprendimo dėl tokių nemokamų kelionių nerekomenduojama.

Taip pat nagrinėtas Senjorų tarybos pasiūlymas leisti pensinio amžiaus klaipėdiečiams savaitgaliais ir švenčių dienomis važiuoti autobusais nemokamai. Vis dėlto teigiama, kad tokią tvarką būtų labai sudėtinga administruoti.

Vietoje to, sekant Talino pavyzdžiu, siūloma taikyti lengvatą senjorams įdiegiant naują lengvatinį bilietą. Siūloma, kad 75 metų ir vyresni asmenys galėtų įsigyti metinį autobusų bilietą už 10 eurų.

Taip pat nuskambėjo ir siūlymas tokią lengvatą taikyti ir jaunesniems – leisti lengvatinį bilietą įsigyti sulaukusiems oficialaus pensinio amžiaus – 65 metų.

Šiuo metu metinis lengvatinis bilietas 75-80 metų klaipėdiečiams kainuoja 127,5 eurai, o vyresniems nei 80 metų – 51 euras.

Šiai lengvatai finansuoti papildomai reikėtų apie 0,5 mln. Eur per metus.

Tiek autobusų, tiek maršrutinių taksi kainos turėtų likti tokios pat.

Keisis Palangos ir Kretingos maršrutinių taksi bilietų kaina – ji didės iki 1,8 euro. Taip pat bus koreguojamos priemiestiniuose maršrutuose autobuse parduodamų bilietų kainos – jos priklausomai nuo maršruto ilgio didės iki 0,3 euro.

Jei šiuos pakeitimus patvirtins miesto Taryba, jie įsigalios nuo sausio 1 d.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.