Priėmė galutinį sprendimą – pranešė, kada atsisveikinsime su automobiliais, turinčiais vidaus degimo variklius

Europos Sąjunga pritarė tam, kad iki 2035-ųjų Europoje būtų nutrauktas automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimas, anksti trečiadienį paskelbė 27 narių blokas, siekiantis neutralumo klimato atžvilgiu.

Šia priemone siekiama padėti pasiekti Europos tikslus dėl klimato, ypač tikslą iki 2050 metų tapti neutraliai klimato atžvilgiu.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šia priemone siekiama padėti pasiekti Europos tikslus dėl klimato, ypač tikslą iki 2050 metų tapti neutraliai klimato atžvilgiu.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šia priemone siekiama padėti pasiekti Europos tikslus dėl klimato, ypač tikslą iki 2050 metų tapti neutraliai klimato atžvilgiu.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šia priemone siekiama padėti pasiekti Europos tikslus dėl klimato, ypač tikslą iki 2050 metų tapti neutraliai klimato atžvilgiu.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šia priemone siekiama padėti pasiekti Europos tikslus dėl klimato, ypač tikslą iki 2050 metų tapti neutraliai klimato atžvilgiu.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Šia priemone siekiama padėti pasiekti Europos tikslus dėl klimato, ypač tikslą iki 2050 metų tapti neutraliai klimato atžvilgiu.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jun 29, 2022, 10:06 AM, atnaujinta Jun 29, 2022, 11:46 AM

Pasiūlymas buvo pateiktas 2021 metų liepą, o šis sprendimas reikš automobilių su benzininiais ir dyzeliniais varikliais pardavimo sustabdymą de facto ir visišką perėjimą prie elektrinių automobilių Europos Sąjungoje nuo 2035 metų.

Šia priemone siekiama padėti pasiekti Europos tikslus dėl klimato, ypač tikslą iki 2050 metų tapti neutraliai klimato atžvilgiu.

Tokių šalių kaip Vokietija ir Italija prašymu ES taip pat sutiko svarstyti ateityje leisti naudoti alternatyvias technologijas, pavyzdžiui, sintetinių degalų ar įkraunamų hibridinių automobilių, jei pavyktų užtikrinti, kad jos neterš atmosferos šiltnamio efektą sukeliančiomis dujomis.

Liuksemburge susitikę aplinkos ministrai taip pat pritarė tam, kad penkeriems metams iki 2035-ųjų pabaigos būtų pratęsta įsipareigojimų mažinti taršą anglies dvideginiu išimtis vadinamiesiems nišiniams gamintojams arba gamintojams, pagaminantiems mažiau nei 10 tūkst. automobilių per metus.

Ši išlyga, kartais pavadinama „Ferrari“ pataisa“, bus ypač naudinga prabangių automobilių ženklams.

Dabar dėl šių priemonių reikia susiderėti su Europos Parlamentu.

„Tai didelis iššūkis mūsų automobilių pramonei“, – pripažino Prancūzijos ekologinės pereigos ministrė Agnes Pannier-Runacher, pirmininkavusi antradienio susitikimui.

Tačiau ji sakė, kad tai būtinybė susiduriant su Kinijos ir JAV, pripažinusių elektrinius automobilius šios pramonės ateitimi, konkurencija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Švietimo kodas“: švietimo prasmė ir filosofija naujame amžiuje?