Paprastas būdas, kaip kovoti su įkyriais pardavėjais

Man laikas nuo laiko vis paskambina mielos panelės iš vienos telekomunikacijų bendrovės. Tiksliau pasakius skambindavo, dabar jau ilgus pusę metų esu palikta šventoje ramybėje.

Dabar pirmasis skambutis būna ir paskutinis.<br>123rf nuotr.
Dabar pirmasis skambutis būna ir paskutinis.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Rita

2014-06-16 09:38, atnaujinta 2018-02-12 20:08

Turiu pasakyti, kad nieko asmeniško prieš tas mergaites, skambinančias ir siūlančias šios bendrovės paslaugas, aš neturiu. Visi nori dirbti ir uždirbti, jos ne išimtis. Tačiau pavargau joms aiškinti, kad iš šio tinklo kažkada išėjau sava valia, daugiau neapsikentusi nepagarbaus požiūrio į save, kaip klientą. Išėjau ramiai, be pasidraskymų, pasibaigus sutarties laikui, nes kol buvau klientė, septynerius ilgus metus man nebuvo pasiūlytos geresnės sąlygos ir pigesni pokalbiai.

Todėl spjoviau ir išėjau, nutarusi – jei manęs taip nevertina, tegul jiems moka kiti. Laimei, yra iš ko rinktis.

Taip pat man nustojo skambinėti ir visi kiti telefoniniai prekeiviai, kurie tikrai erzindavo – tai, siūlantys naujas švediškas valymo sistemas ir panašius labai brangiai kainuojančius visai nereikalingus daiktus. Šie, tiesą sakant, nepasižymėjo telefonų operatoriams būdingu mandagumu.

Jei telekomunikacijų bendrovės vadybininkės skambindavo vieną kartą kas kelis mėnesius (o gal apsigalvosiu, nors nesuprantu, kur jie buvo, kol buvau lojali klientė... miegojo ant laurų?), tai švedišką valymo sistemą siūlantis vyrukas skambino kasdien, iš skirtingų numerių ir vis zyzė, vis siūlė...

Šis mane gerokai suerzino ir atstojo tik tada, kai pasakiau, kur gali padėti savo valymo sistemą ir smulkiai anaiptol nemandagiai paaiškinau visus veiksmus, kuriuos gali su ja atlikti.

Bet dabar pirmasis skambutis būna ir paskutinis. Aš visada mandagiai pasisveikinu ir dar prieš pradėjus žerti man viliojančius pasiūlymus užduodu vieną paprastą klausimą – paprašau nurodyti asmenis ar sutartį, kurioje parašyta ir mano parašu sutvirtinta, kad ši bendrovė ir jos vadybininkai gali disponuoti mano asmenine informacija, pavyzdžiui, vardu ir telefono numeriu. Žinote, man patinka sutrikimo pilna tyla, kurią išgirstu. Vadybininkai nieko negali paaiškinti – perėjusi į kitą bendrovę pakeičiau telefono numerį ir jokiems vadybininkams jo nedalinu.

Tai visada suveikia. Vieną kartą ir visiems laikams jau pusę metų gyvenu ramiai. Niekas nieko nesiūlo, neskambina. Manau, mano taktika pasinaudos ir daugiau žmonių, kuriuos erzina malonus balselis, klausiantis, ar galime dabar pasikalbėti, siūlantis pirkti tai, ko nereikia, ir mokėti tiek, kiek neturi...

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.